R.I.P. Bernd Kleinsteuber - Modelbouwbloemendaal

Beste Mensen,

Omdat heel veel mensen in de Heli wereld hem wel kennen dacht ik laat ik jullie even op de hoogte brengen van het vervelende nieuws dat Bernd Kleinsteuber van Modelbouw Bloemendaal zijn strijd tegen kanker heeft verloren en dat hij op 25 februari is overleden.

gr Stephan

Laatst bewerkt:
Ik ken hem niet, maar dit zijn altijd vervelende berichten. :(
Gecondoleerd en sterkte aan de familie en vrienden

gr Rene H.
Model Racing Midland

dit is verschrikkelijk, gecondoleerd en sterkte voor de nabestaande, ik weet wat het is!!! mijn moeder vecht momenteel ook tegen deze ziekte
en je hoort tegenwoordig niks anders meer

Nick

Vandaag hebben wij op indrukwekkende wijze afscheid genomen van Bernd. Hij rust op een bijzonder plekje aan de rand van de Bloemendaalse duinen (algemene begraafplaats).

Vandaag hebben wij op indrukwekkende wijze afscheid genomen van Bernd. Hij rust op een bijzonder plekje aan de rand van de Bloemendaalse duinen (algemene begraafplaats).

Zojuist langs geweest, moest even zoeken want hij staat nog niet in het begrafenisregister. Toen ik de begraafplaats binnenkwam sloeg ik naar rechts af, na enige tijd gaf ik het op en ging weer terug richting de uitgang. Vlakbij de uit/ingang aan de linkerkant kwam ik zijn rustplaats tegen.

Dapper dat zijn vader in de winkel staat, heb hem vanmorgen gecondoleerd met het verlies van Bernd... Loodzware periode.

Ik ken de winkel vrij goed, ik heb vroeger gevlogen op FMS (Spaarnwoude) en daar kwamen ook regelmatig leden v.d. club uit bloemendaal. Ik heb er ook aardig wat modelnbouwspullen gekocht. Zeer heftig.

Ik heb hem een paar keer ontmoet in de winkel, een hele vriendelijke man, erg kundig.
Ik wens zijn familie heel veel sterkte in deze vervelende tijd.

Ik kwam vandaag (na er ruim 3 jaar niet meer langs te zijn geweest), weer even langs Rainer en Jeanne ...en wist helemaal niks af van Bernd z'n overlijden:(

Ken ze al vanaf 1973, toen Bernd nog een klein jochie van een jaar of 4 jaar was...ik schrok mij werkelijk kapot !

Heb even thee met ze gedronken en ze uiteraard gecondoleerd....ook al bedrijf ik de hobby niet meer (RC heli's en gewone kisten), was vroeger vaste klant bij Goed Speelgoed Bloemendaal.

Gaat niet zo fijn allemaal de laatste tijd.....mijn eigen vrouw is 2,5 week geleden begraven op 62-jarige leeftijd en nu weer een klap voor mij....wie verwacht nu dat een boom van een knaap, midden 40, al 2 jaar geleden overleden is ?

Des te meer reden om me maar weer op een hobby te storten (om dit soort ellende een beetje proberen te vergeten), in mijn geval 2 : spelen op mijn Yamaha Tyros-4 en sinds een paar maanden bezig met een simpele Quadcopter.

Net voor hij ziek werd nog m'n laatste fixed-wing bij hem gekocht,
op een of andere manier nooit meer de zin gehad om hem te bouwen.

Staat hier nog steeds nieuw-in-doos
Ook nooit meer terug geweest, terwijl ik er kwam vanaf de tijd dat ik net over de
balie kon kijken.

raar eigenlijk.

Back