Ra ra........

Ha luitjes, Afgelopen weekend toch maar weer eens druk met de spuitbus in de weer geweest. Dit keer werd het weer eens tijd om de Gecko onder handen te nemen. Aan gezien ik namelijk afgelopen jaar daar flinke schade mee had gevaren werd het nu maar eens tijd om de Gecko compleet te renoveren. Nieuwe ronde...nieuwe kansen. Hopelijk komt de primeur nu wel tot zijn recht op Neunen. :wink:
Voor die gene die niet weten hoe of wat, hier onder wat fotootjes....

Zo was ie voor heen:
my_gecko_new2_sm.jpg

Dit is het uiterlijk tot nu toe:
my_gecko_new6_mi.jpg

zij aanzicht:
my_gecko_new7_mi.jpg

Wie weet met wat voor verschijning ik dit jaar weer te voorschijn ga komen.... :?: :D

Robert inderdaad, vandaar ook dat na alle schade die ik er aan had toch weer zoe iets heb van zonde. Vandaar nu ook de renouvatie.
Jock Dat ladertje heb je inderdaad goed gezien, was mij zelf nog niet op gevallen, en je hebt gelijk....Het wordt inderdaad nu een brandweer gecko, alleen in americaans design.
my_gecko_new8_mi.jpg

my_gecko_new9_mi.jpg

Fire and rescue. Met alle details van een een echte americaanse fire truck.
Ik heb alleen jammer genoeg geen ruimte er in zitten voor een waterpomp en sound module, maar wie weet komt dat nog.
Als alles mee zit ga ik hem vanavond bestickeren om hem daarna in de blanke lak te kunnen spuiten. Morgen avond opbouwen en van de rest van de details voorzien.

Back