Hallo Allen
Ik wil volgend seizoen deelnemen aan wat wedstrijden.
Nu lees ik in de regelementen:
Standaard Toerwagen klasse en Modified Toerwagen klasse:
Alle auto's moeten transparante ramen hebben. Geopende of geverfde ramen zijn niet toegestaan. De body mag niet hoger uitgeknipt worden dan de laagste uitkniplijn. Openingen in de body mogen alleen als het echte 1:1 voorbeeld die ook heeft. Wielgaten moeten uitgeknipt worden als het echte 1:1 voorbeeld die ook heeft
Alle 4 deurs bodies van auto's die rijden in een sportwagenklasse of daarin gereden hebben,zijn toegestaan.
Ik zoek dus een goede racebody die ik deze winter kan customizen in het design.
Nu zie ik diverse merken en soorten wat wat is de meest gangbare body?
Ik zat te denken aan de "Audi R8 LMS24h body "
deze wil ik dan in mijn eigen kleuren spuiten (eventueel reclame van mijn werkgever
)
maar weet dus niet of deze body is toegestaan
alvast bedankt voor jullie reply
grtz
Paul
Ik wil volgend seizoen deelnemen aan wat wedstrijden.
Nu lees ik in de regelementen:
Standaard Toerwagen klasse en Modified Toerwagen klasse:
Alle auto's moeten transparante ramen hebben. Geopende of geverfde ramen zijn niet toegestaan. De body mag niet hoger uitgeknipt worden dan de laagste uitkniplijn. Openingen in de body mogen alleen als het echte 1:1 voorbeeld die ook heeft. Wielgaten moeten uitgeknipt worden als het echte 1:1 voorbeeld die ook heeft
Alle 4 deurs bodies van auto's die rijden in een sportwagenklasse of daarin gereden hebben,zijn toegestaan.
Ik zoek dus een goede racebody die ik deze winter kan customizen in het design.
Nu zie ik diverse merken en soorten wat wat is de meest gangbare body?
Ik zat te denken aan de "Audi R8 LMS24h body "
deze wil ik dan in mijn eigen kleuren spuiten (eventueel reclame van mijn werkgever

maar weet dus niet of deze body is toegestaan
alvast bedankt voor jullie reply
grtz
Paul
Laatst bewerkt door een moderator: