race meeting!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door NMTRacer, 18 dec 2003.

?

wil je een meeting?

  1. heel graag

    100,0%
  2. graag

    0 stem(men)
    0,0%
  3. niet zo graag

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hehe, lol

    Maar goed idee met de trein..

    Maar we komen eigenlijk nog steeds niet op een datum wel :roll:
     
  2. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    nee niet echt :roll:, maar reken maar erges in de lente oid, of als het weer een beetje warmer begint te worden.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Geef mij maar de zomer :lol:
     
  4. Blade_3

    Blade_3 Guest

  5. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ik en rc gek gaan waarschijnlijk wel :D lijkt me wel gaaf op een bmx baan maar mischien hebben jullie in eindhoven zoiets dan zou je het ook kunnen huren . een geschikte datum lijkt mij ergens in maart april
     
  6. Simpele Ziel

    Simpele Ziel Guest

    Misschien een idee om het bij Aquabest een meeting te organiseren?
     
  7. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    waar is dat ?? of wat is dat ??

    weet iemand mischien een bmx baan in de buurt van arnhem ??
    ga k daar is ff kijken met me savage en informeren wat het kost om zoiets michien een keer een dag te huren dan zou je daar met offroaders een keer bij me kaar komen
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    "Aqua Best" ligt in Best..Is niet zover van Eindhoven af. Ik vind Arnhem ook goed hoor
     
  9. Guest

    Guest Guest

    IS er nog steeds geen meeting we zitten al een maand te praten in de topic
     
  10. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ja dat vind ik eigenlijk ook.
    we kunnen het natuurlijk ook een keer in february proberen te plannen
    en dan hopen dat het weer aardig is
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    HOPEN ja..

    Plan het gewoon in de zomer(een grote meeting) ..Dan heb je veel meer kans.

    Kleine meetings kunnen dan tussen door niet ?
     
  12. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    dat ben ik met je eens dennis, want de kans om nu slecht weer te treffen is heel groot, en asl het dan wel niet regent is de weg wel nat, en dat is niet zo bevorderend voor de on-roaders....

    ik geef toe dat dit draadje een beetje te voortvarend was, aangezien de zomer nog ver weg is... maar je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen ;)
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jep, helemaal gelijk.

    Je kan best al een beetje kijken wie er wel of niet kunnen. En over 'plaatsbespreking'
     
  14. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    gaat er nu wel iets gebeuren in eindhoven of is dat nu bijna afgeblazen??
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik heb wel zin om iets in eindhoven te gaan doen hoor :)
     
  16. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    uhm, het draadje zit nu ff in een winterslaap, geen plannen dus, ook geen vorderingen in plaatsen oid.

    we zitten alleen nogsteeds met het probleem dat we on- en off- moeten hebben. en dus asfalt en ruig landschap naast elkaar moeten liggen. :?
     
  17. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ik ook ik vind alles best

    maar waarom zou je niet wat kunnen plannen february maart je kan dan ook een dag bij me kaar komen met alleen offroaders of onnroaders
    dat maakt op zich niks uit.
    en dan kan je altijd nog ergens in de zomer een grote meeting houden het is toch alleen maar leuk om meerdere meetings te organiseren en anders willen we jullie hier best wel ontvangen hoor want wij hebben de perfecte offroad plek
     
  18. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ja, dat is toch die plek waar RC gek een foto van heeft? dat is wel vet ja... en ja, opzich wel een leuk idee om on- en off- meetings te houden, appart dan...

    lijkt me leuk!
     
  19. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    nou dat bedoel ik we kunnen toch bv een meeting plannen voor een weekend waar goed weer is voorspeld.
    ook al ben je maar met zijn 5 dan is het toch gezelig en leuk dat je elkaar beetje kan uitdagen
     
  20. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Ja, die plek is wel gaaf idd. Moet er alleen zien te komen. Met de trein in me uppie doe'k niet met al die apperatuur... Maar kom wel samen met NMTRacer en Blade3 als die z'n Savage ook heeft :)

    Greetzz, Robbert
     

Deel Deze Pagina