race meeting!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door NMTRacer, 18 dec 2003.

?

wil je een meeting?

  1. heel graag

    100,0%
  2. graag

    0 stem(men)
    0,0%
  3. niet zo graag

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Rick St.

    Rick St. Guest

    kijk, dat lijkt er meer op :D als er nou meermensen komen, en er is voor de onroaders ook plk op de makro en de ikea,

    Rick
     
  2. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Ja. Maar Eindhoven blijft natuurlijk makkelijker :lol:

    Greetzz, Robbert
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Savage26 ik kom ook wel met mijn Evo dan ;)

    @ rc gek, wat is plk ? (plek?)
     
  4. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Dan zitten we al met z'n vieren in de trein. En het mooie: ik doe dit jaar examen, dus heb over een paar maanden zat tijd:)

    Greetzz, Robbert
     
  5. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ja ik ook, eind mei ben ik klaar geloof ik, en daar voor allemaal vrij etc, dus dan zou het wel mooi zijn, maar eerder kan ook.

    en ja, mss kan ik me vader zo gek krijgen dat hij rijdt naar die plek, en dan met 4 savages in de achterbak :D lol!
    moeten we wel de kosten betalen, maar dat is altijd goedkoper dan met de trein.

    laterss thomas
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik heb ook examen dit jaar :), Dus dan heb ik ook tijd genoeg hoor ;).

    4 Savages ?? (ik heb dan een Rush hoor :))
     
  7. volzje

    volzje Guest

    ik wil hier graag wat over zeggen .het beste is om bij een club te gaan rijden die een on+ofroad baan hebben. waarom zeg ik dit ik heb een niet leuke ervaring met op pakeertereinen rijden. ik rij met mijn 1:5 formule 1 op het pakeerterein station de galgewaart in Utrecht loopt er iemand
    achter mij langs niet gezien of gehoord je bent toch naar je auto aan het kijken waar.nou ik schep hem volop met top snelheid mooi dat die man afgevoerd moest worden met de ziekenauto een enkelband afgescheurt en twee gekneusde ribben. probleemen dat wil je niet weten!!!.dus gaat rijden bij een club daar staan mensen te kijken achter een hek

    groetjes john
     
  8. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    er staat ook in elke handleiding: never run your car on public treets. dat blijkt maar weer. :?

    lijkt mij ook niet zo leuk als dat gebeurt. maar ik denk dat als je met een aantal autos zit te racen mensen dat wel door hebben en wel opletten... desnoods kunnen we een parkeerplaats afzetten, wel lekker aso maar wel zo vijlig.

    en ff over dat raggen bij de makro, ik kom dan met een savage EN een NMT :D... btw, de savage ben ik nu aan het inrijden. (al 1.5 tankje er doorheen)
     
  9. Blade_3

    Blade_3 Guest

    ejj robbert, ik weet wel een paar off-road plekje met heel wat vet terrein bij mij in de buurt... niet echt gescikt voor on-road jammergenoeg. is er bij de makro in best geen off-road landschap??? als dat zo is dan is het niet zo heel ver van ons vandaan...
     
  10. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ja dat klopt ja, en ik zat zelf dus ook er aan te denken om er een meetingkje te houden, wat eigenlijk al geregeld wordt door Rc gek, dus mss kunnen we de meeting gewoon daar in best houden bij de makro, on- en off-.

    laterss thomas
     
  11. Blade_3

    Blade_3 Guest

    informeer me dan fff, misschien kan me vader me dan ook fff brengen en als het over een week of 2 is dan neem ik me nieuwe savage ss ook mee dan... :D misschien wel met 2 auto's :D
     
  12. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    hhaha, ja dat is geod, en btw, ik neem hoe dan ook 2 autos mee, en 1 daarvan is me nieuwe savage SS, en is al bijna ingereden :D, heb er zin in!
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Blade_3 , ik ga deze zondag misschien..Je kan wel mee met de trein :)
     
  14. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    waar licht best ???

    als jullie zin hebben om hier te komen is dat ook mogelijk we hebben onn en offroad naast me kaar liggen :D en waarschijnlijk heb ik ik me savage dan ook eindelijk en ingereden
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik kom deze zondag waarschijnlijk, (dan ga ik naar Jasper toe)..

    Dus je kan me wel verw88 daar ;)
     
  16. Blade_3

    Blade_3 Guest

    jammergenoeg kan ik dit week-end niet, veel te druk... 3 testen volgende week een boek nog te lezen voor maandag, 4 verjaardagen in 1 week-end en nog veel meer, jammergenoeg moet de savage ok nog binnenkomen en gebouwd worden, andere keer misschien
    misschien volgende week...
     
  17. voor mij is het handiger in het noorden of in het midden want dat ligt dicht bij
     
  18. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    jongens ik snap het niet meer hebben we het hier nu over duiven of over best ik ben de draad een beetje kwijt denk ik.

    en rc streetteam we hebben het nu dus gewoon over kleine meetings
    er komt ergens in de lente/zomer een grote meeting die zeer waarschijnlijk in eindhoven zal zijn of hier in duiven.
     
  19. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    uhm, ja duiven.... ik denk dat ik de onrust stoker hier ben, was ff in de war. :S, had het over best. maar dat komt omdat er bij best ook een makro is.

    maar duiven, kom ik net achter, licht zowat bij amsterdam :| beetje aan de verre kant, maarja, dat is het ook als rc gek en rc monster naar eindhoven komen...

    kweet het opeens niet meer :S
    mss houden we in duiven dan de grote meeting oid. want dat licht dan weer meer centraal


    latersss thomas
     
  20. Rick St.

    Rick St. Guest

    heey.. het ligt niet bij amsterdam hoor... helemaal niet zelfs.. mis op 200 km ja :lol: dus ja..

    Rick
     

Deel Deze Pagina