race meeting!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door NMTRacer, 18 dec 2003.

?

wil je een meeting?

  1. heel graag

    100,0%
  2. graag

    0 stem(men)
    0,0%
  3. niet zo graag

    0 stem(men)
    0,0%
  1. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Nou Rick A'dam is maar 115 km. maar toch je hebt wel gelijk als ze zeggen dat het bij A'dam ligt, dat is namelijk Duivendrecht
     
  2. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ahaaaaa :D lol.

    naja, nu begrijpen we elkaar teminste, want er was wat verwarring bij mij, want in best heb je een makro, en in duiven dan. maarja, als het over makro gaat... tja, dan krijg je met mijn perfecte kennis van nederland verwarringen :?

    maargoed, mss krijg ik me moeder zo gek :D... (vader heeft al gezegt het niet te doen :p)
     
  3. M-thing

    M-thing

    Lid geworden:
    27 sep 2003
    Berichten:
    352
    Locatie:
    Heerhugowaard
    Mag ik dan ook m'n brommer meenemen? :D
     
  4. lauterbacher

    lauterbacher Guest

    ik kom wel kijken
     
  5. jongens ik snap het niet meer hebben we het hier nu over duiven of over best ik ben de draad een beetje kwijt denk ik.

    en rc streetteam we hebben het nu dus gewoon over kleine meetings
    er komt ergens in de lente/zomer een grote meeting die zeer waarschijnlijk in eindhoven zal zijn of hier in duiven.

    _____________________________________________________________

    nee ok dat klinkt logiesch :) sorry voor mijn domme andwoordt :oops:
     
  6. Rick St.

    Rick St. Guest

    jij bént rc streetteam...
     
  7. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    @streetteam, wat je zegt klopt wel ja, eerst een paar kleine meetings, en dan een grote in, bijvoorbeeld, duiven.

    maar mss wordt wel zo'n kleine meeting ook in duiven gehoude, aangezien daar een on- en off- is naast elkaar, eingelijk perfect... als er dus geen andere plaats genoemd wordt gaan wel daar mss wel heen. het is alleen wel wat ver voor een paar uur, maarja, je moet wat.

    laterss thomas
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik ben afgelopen zondag geweest, en tja we reden kort maar we hebben ook gewoon naar andere wagens gekeken, jammer dat de tijd zo snel over was :cry: . Maar ja in de zomer kan duiven mij weer verw88 :D
     
  9. Rick St.

    Rick St. Guest

    kijk das al 1tje :lol: en nmtracer? het is ook de bedoeling want ik en herman gaan er 1tje organisreren.. rond maart dachten wij. Dat het dan wel lekker weer is, maar dan wel voor 1 dag.
     
  10. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    tof!!!... zeker doen, dan kom ik ook!

    latersss thomas
     
  11. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    duiven is voor mij goed te doen dus... count me in!
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik ook :D , Wel in maart of zo :)(als het wat warmer is en niet zoveel regen is :))
     
  13. lauterbacher

    lauterbacher Guest

    ik kom ook :wink:
     
  14. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    okee, het is me wel duidelijk, de grote meeting wordt gehouden in duiven... eerst maar ff die meeting van rc gek houden en dan zien we wel verder, ik kom dan mss ook wel, en kunnen we dan daar mss wel iets afspreken oid, en een plek om te camperen zoeken, want ja, ik ken het daar niet.

    laterss thomas
     
  15. Rick St.

    Rick St. Guest

    ik kan wel mwet herman iets uitzoeken :lol:
     
  16. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ja is goed, ga maar op zoek naar een camping, plantsoen waar we mogen camperen.. etc... dank voor julie hulp!...

    btw, ik help wel met julie meeting... (zie julie meeting toppic :p )

    latersss thomas
     
  17. Rick St.

    Rick St. Guest

    is goed ! alleen zitten we met dat probleem dat er aleen op zondag onroadgereden kan worden... en je kan wel elke dag op het bouwterrein maar op zaterdag is de makro toch open he...
     

Deel Deze Pagina