race weekend Lingen(DE) 11 en 12 januari 2014

Hallo,

Binnenkort is het weer zover, wij de MAC Lingen organiseren in de Emslandhallen in Lingen tijdens de Modelbouw beurs EmslandModellbau opnieuw de Nieuwjaarscup.

In de afgelopen jaren was het steeds duidelijk dat plezier en meedoen het belangrijkst zijn.

We hebben juist daarom altijd een groot deelnemersveld, en het rijden voor veel toeschouwers rondom het circuit en op de tribunes maakt de competitie alleen maar interessanter.

Alle belangrijke informatie vind je op onze webpagina www.maclingen.de/neujahrscup.

Zoals informatie betreffende het evenement, het reglement, het online-inschrijfformulier en de actuele inschrijvingen.

Inschrijven kan alleen via het online-inschrijfformulier www.maclingen.de/neujahrscup/inschrijfformulier.

Er zijn Maximaal 69 startplaatsen !!!

begroeting

Andreas

van de MAC Lingen

www.maclingen.de
www.facebook.com/maclingen

Na de vele inschrijvingen voor de F1 klasse is er besloten om het deelnemers aantal in de F1 te verhogen naar 21. Er worden dan 3 groepen gemaakt van 7 rijders per groep. Uit ervaring van de voorgaande jaren is het niet zinvol om met meer dan 7 rijders in een heat te rijden.

Er is nog 1(!!!) plaats beschikbaar in de f1.. Vol=Vol!!
Starterliste Formel 1 - MAC - Lingen e.V.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, dit gelieve doen bij de onderstaande link.
Kommentare - MAC - Lingen e.V.

Hopelijk is tot op heden alles duidelijk,

Jurre

speed passion mmm

Als je het bestelnr: sp-000038 bekijkt van speed passion, waar men het bij de DMC over heeft, hebben ze het inderdaad over de mmm series, dus zou de motor die wij allen gebruiken met de nk's en de ETS met bestelnr:SP-138135V3 niet in Lingen gebruikt mogen worden.:confused:

Volgens mij heeft de MMM iets meer toeren dus zal de gewone ook wel mogen.....gelukkig heb ik nog een MMM liggen ;) Kan de gewone 13.5 in de F1.....of toch maar een 21.5??

9.5 reken ik ook goed (^_^)

Trouwens wel gek. Ik heb me op zaterdag ingeschreven middels de website en ik zie mezelf niet op de lijst... Jammer.

Ik heb de organisatie even gemaild en die geven aan vast te willen houden aan de DMC lijst, oftewel de volgende motoren zijn toegestaan:

- LRP Vector X20 13.5 Stock Spec
- ORCA TX2 13.5
- SpeedPassion 13.5 MMM
- ThunderPower Z3R

De SpeedPassion v3 die we met de NK's etc. gebruikt hebben is dus NIET toegestaan.

De SpeedPassion v3 die we met de NK's etc. gebruikt hebben is dus NIET toegestaan.

Heeft iemand 5 motoren te leen (a)?? Voor mij, Ronald, Richard, Tom en Gerwin ...

De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend

Andreas Mittendorff

Guten Abend liebe gemeldeten Starter in Tourenwagenklasse Sport.

Mein Name ist Andreas, ich bin Mitglied im MAC - Lingen e.V., der den Neujahrscup 2014 auf der 20. Emslandmodellbau ausrichtet.

Ich organisiere komplett mit meinem Vereinskollegen Ralf, dieses Event in den Emslandhallen zum ersten Mal.

Wir beide haben diese Aufgabe gerne übernommen.

Bei der Vorbereitung für die Ausschreibung des Neujahrscup 2014, haben die Ausschreibung des letzten Neujahrscup zur Hilfe genommen und komplett übernommen für die Tourenwagen Sport Klasse.

Dieses Vorschlag haben wir innerhalb des Vereines vorgestellt und besprochen, leider wurden nicht von unserem Vorgänger und eines unserer niederländischen Mitglieder darüber informiert, das bei euch in den Niederlanden andere Motoren gefahren werden.

Dank eines weiteren niederländischen Vereinsmitgliedes, der mich am letzten Freitag angerufen hat und mich sehr genau aufgeklärt hat, haben Ralf und ich dieses Motorenproblems jetzt erst erkannt, dem waren wir uns vorher nicht bewusst.

Wir beide, Ralf und ich, geben euch hiermit verbindlich die Zusage, das ihr den Motor: Speed Passion V3 fahren dürft, auf dem Neujahrscup 2014 ! ! !

Da wir die Ausschreibung schon beim DMC hinterlegt ist, können wir die diesjährige Ausschreibung nicht mehr öffentlich ändern.

Andre

Laatst bewerkt:
Back