race weekend Lingen(DE) 12 en 13 januari

Hallo,

Binnenkort is het weer zover, wij de MAC Lingen organiseren in de Emslandhallen in Lingen tijdens de Modelbouw beurs EmslandModellbau opnieuw de Nieuwjaarscup.

In de afgelopen jaren was het steeds duidelijk dat plezier en meedoen het belangrijkst zijn.

We hebben juist daarom altijd een groot deelnemersveld, en het rijden voor veel toeschouwers rondom het circuit en op de tribunes maakt de competitie alleen maar interessanter.

Alle belangrijke informatie vind je op onze webpagina Modell Auto Club Lingen e.V. - MAC - Lingen e.V.
Zoals informatie betreffende het evenement, het reglement, het online-inschrijfformulier en de actuele inschrijvingen.

Inschrijven kan alleen via het online-inschrijfformulier Inschrijfformulier - MAC - Lingen e.V..

Er zijn Maximaal 72 startplaatsen !!!

begroeting

Andreas

van de MAC Lingen
Kontaktformular Andreas Mittendorff - MAC - Lingen e.V.

www.maclingen.de
www.facebook.com/maclingen

Laatst bewerkt:
Beste rijders,

Het is alweer bijna 12 december.
Willen de mensen die zich ingeschreven hebben maar nog niet hebben betaald dit aub zsm doen!!
Na 12 december worden de onbetaalde inschrijvingen verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Jurre

Het was weer een geweldig weekend! Heb erg veel lol gehad in de f1 klasse en er werd erg veel gereden door iedereen. Voor zo ver ik het gezien heb heeft iedereen zich vermaakt. Ga dit jaar zeker met de F1 eens op een nederlands circuit rijden.. erg veel lol gehad tegen joop voorn en huub van de leeuw (en natuurlijk tegen mijn vader).
Ik hoop dat iedereen terug kan kijken op een leuk weekend.

Hopelijk tot volgend jaar!

Jurre Kemna

Back