Racing Paradise is no more

A.s vrijdag met mek maar eens kijken bij megadrom.
Ben eens benieuwd

Doe je mee met de wedstrijd?

Ik wou namelijk ook gaan, maar ik zie nu net dat er de komende drie dagen (20 t/m 22 feb) Corally Thunderdays is. Morgen is cotrolled practise, dus de baan is dan gesloten voor vrij rijden.

:hammer:hmmmmm zag alleen dat 22 ste corally thunderdays stond de rest niet .

ga er toch heen al is het voor een pinion voor mijn carisma gt 14 pro:)

gr roger:)

Gisteren wezen kijken met mek in geilenkirchen,de algehele sfeer wat eromheen hangt is wat minder,maar de baan is wel velen malen leuker.Althans,dat vind ik.
En het mooie is dat het eten en drinken daar stukken goedkoper is lol.
Dat is misschien nog wel het belangrijkste :D

Ging dit topic niet over Racing Paradise en het einde daarvan ........?
Beetje wrang om baanbespreking van het alternatief hier te houden ?

Ik baal er ook wel van, dat ze ineens gestopt zijn.

Ik heb laatst 2 auto's aangeschaft om daar te kunnen gaan rijden. En nu is het ineens niet meer. Jammer, maar werkelijkheid.

Via deze weg, wil ik in ieder geval wel alle betrokken mensen bedanken, die de tijd die er was, mogelijk hebben gemaakt.

Mwa, ik het het verhaal op die site gelezen, de schuld wordt traditioneel weer bij de overheid gelegd die het niet gemakkelijk maakt voor de ondernemer. Gezien het aantal goed draaiende ondernemers in nederland valt dat kennelijk wel mee.
Noem er eens een paar in deze bedrijfstak... en dan bedoel ik niet alleen de ondernemers met alleen een winkeltje of webshop...

Ik heb zelf een donkerbruin vermoeden dat het bedrijf veel te veel hooi op de vork heeft genomen. En net als met zelfoverschatting in de sport komt dan de man met de hamer.
De heren achter Racing Paradise zijn niet over 1 nacht ijs gegaan... er zijn verschillende gesprekken met de diverse gemeentes geweest, eerst zijn ze zeer positief, maar later als puntje bij paaltje komt dan is het ineens anders. De lokatie waar men zat was tijdelijk, echter door het steeds wijzigen van bestemmingsplannen etc. was er geen zicht meer op een lokatie waar het bedrijf zijn volledige plan tot uitvoer kon brengen...

Het is jammer dat het bedrijf zijn deuren moet sluiten, had het graag anders gezien...

Back