RACO 2000

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door krazy, 16 sep 2003.

  1. krazy

    krazy Guest

    Misschien wel heel ontoepasselijk om deze posting op dit forum te doen, maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe ik het anders moet vragen :)

    Zijn er mensen op dit forum die ook lid zijn van RACO 2000? Ik probeer nu al meer dan een week om de site te bezoeken namelijk maar die is nog steeds down?
    Is er iemand hier die mij wat informatie hierover kan geven! pls! :p
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Sinds vorige week dinsdagmiddag is idd de site eruit maar wat er aan de hand is weet ik niet. Hij krijgt nog wel een IP adres en dat is ook alles.

    Op zich is er op die site niet veel terug te vinden het is een portal naar een forum waar ze alles mee doen. Ik heb mijn klacht daar al neergelegd omdat je zonder lid te zijn van dat forum ook echt niemand kan bereiken.

    Verders moet ik zeggen dat het een gezellige club is en dat ze er alles aan doen om er weer te mogen rijden. Vanavond hebben ze een sleutelavond, je kunt er gewoon langs gaan, heel misschien doe ik dat ook nog wel effe......
     
  3. krazy

    krazy Guest

    Dan zie je me daar! :)
    Ik ben namelijk ook van plan om te gaan vanavond.
     
  4. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Site is down door wat rare dingen... afgelopen zondag was 't dagje rijden van de raco2000 bij de amca, was erg gezellig, rond volgende week komt www.raco2000.nl online.. raco2000.com is verleden tijd...

    misschien dat mario wat meer info kan geven maar dit is wat ik even snel heb opgevangen...
     

Deel Deze Pagina