Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Radiomaster Zorro heeft ook een top display, alleen heeft deze een andere vormfactor.Volgens mij is de GX12 wel de enigste EdgeTX zender met een topdisplay...
Zoals ik het begrijp werken die rollers zoals de "draaiende sliders" (ik vind geen beter woordMaar er zitten geen sliders op. Er zitten wel rollers op maar hebben die ook een begin, midden en eindpunt? Dat zou voor mij in ieder geval een nadeel zijn.
DAT is tenminste een uitleg op mijn kennisniveau ! Bedankt ! Ik heb nog wat verder doorgezocht, en nu begrijp ik bijv. waarom licht niet door een stenen muur kan en FM-golven wel (want die vraag was mijn eerste reflex op jouw antwoord).Een lagere frequentie heeft een groter bereik omdat het minder last heeft van obstakels. Voor line of sight vliegen dus niet heel interessant.
Een heel extreem voorbeeld waren de vroegere FM frequenties vs LW frequenties. Als je dat heel simpel bekijkt moest de FM radio door gebouwen heen en ging de LW radio om gebouwen heen. LW frequenties hebben een golflengte van 1~10KM. FM radio heeft een golflengte van een meter of 2 a 3 en kan dus niet om gebouwen heen.
Maar hoe hoger de frequentie hoe meer data en radio-kanalen je kwijt kunt. Je hebt minder overlap.
Maar hier ben ik weer niet mee: waarom zou ik 900Mzh willen ? Onze zenders en ontvangers werken toch op 2.4Ghz ? Of gooi ik dingen door elkaar ?Mocht je de firmware nog niet zien; update de configurator naar de laatste versie. Dan staan er vier verschillende 900MHz firmwares in.
Voor het besturen van modellen, boten, auto's en vliegende modellen zijn alleen een aantal kanalen op de 27MHz, 30MHz, 35MHz, 40MHz en de 2,4GHz band toegestaan. Op andere frequenties zoals de 868MHz of 900MHz is dat niet toegestaan.
Als je dat toch doet ben jij, en jij alleen, verantwoordelijk als er iets zou gebeuren. Ook je eventuele verzekering zal niet thuis geven als je bij hen aanklopt omdat er iets fout is gegaan. Jij hebt gebruik gemaakt van niet toegestane frequenties waardoor je verzekering vervalt.
Hou je alsjeblieft bij wat is toegestaan, er zijn meer dan ruim voldoende kanalen en frequenties beschikbaar.
Prima... De KNVvL-site meldt dat de 868MHz-band toegestaan is. Zie link in eerdere post. Lijkt me een betrouwbare bron.Ga zelf maar zoeken op de overheid site waar precies wordt aangegeven welke frequentiebanden voor de modelbesturing gebruikt mogen worden.