Radjet 800 stuurvlakken uitslagen

• Topicstarter Topicstarter apachedemo
  • Startdatum Startdatum
A

apachedemo

Guest
Hallo

weet iemand wat de beste ailron en hoogteroer uitslagen zijn voor een radjet 800? Want ik ben van plan om binnenkort mijn maiden te gaan maken, dus dan wil ik natuurlijk niet dat ik mijn uitslagen veel te hoog/laag heb!

Groet Sybren

Hallo apachedemo ik vlieg mijn radjet met hele kleine uitslagen heb wel dual raid ingesteld
van 70% en ik heb nog steeds niet gevlogen zonder.(is maar een paar mm uitslag)
Zonder is gewoon 100% maar dan stuurd hij wel erg fel,als ik jou was begon ik ook met 70% kun je later altijd veranderen.Maar let vooral op je zwaartepunt als je de hand greepjes onder de romp aan houd moet het toestel vlak hangen of ietsje achterover anders gaat hij bij het gooien makkelijk met de neus naar beneden probeer hem vlak weg
te gooien i,v,m je vingers ik gooide hem schuin naar bo0ven en hij beet in mijn wijsvinger
dus het gaat maar net mis. Succes Gr Giel.

Bedankt Giel!
Alleen ik heb mijn maiden al gedaan voordat ik uw bericht gelezen heb. Ik ben begonnen met 100% uitslag en 20% expo op de hoogteroer en 40% expo op de ailrons. Tijdens het vliegen bleek de ailrons te gevoelig te zijn, dat heb ik gocorigeerd door de dualrates te gebruiken die ik op 70% uitslag heb staan en 40% expo, dit ging geweldig!
Ik heb heel wat mooi highspeed passes kunnen doen! (Ik vlieg em 4s met stock motor)

Groet Sybren

Back