prop-er
Forum veteraan
De Hiperbipe was op de Groups een redelijk succes. Vooral de enorm grote 40" versie deed het goed.
Ik heb nu een Dassault Aviation Rafale getekend. Het is een shockflyer - achtig model, waar ik een echte romp aan heb toegevoegd. Lijkt een beetje op de SU-27 van Ikarus. Maar dan wel een heel stuk groter.
Alle onderdelen steken in elkaar, waardoor dit model lekker snel bouwt.
Aangezien ik midden in een verhuizing zit, heb ik geen tijd de Rafale te bouwen. Ik zoek dus een aantal proefbouwers die het leuk vinden een Rafale te bouwen.
Het is makkelijk als je kan beschikken over een A0 plotter. (anders moet je namelijk 50 A4'tjes aan elkaar plakken.) Ik kan eventueel tegen betaling twee A0 vellen opsturen.
Spanwijdte: 40"(1000mm)
Romplengte: 60" (1500mm) (!!!)
Servo's: 4 stuks 9 grams
Aandrijving: 200 Watt electro
Leeg gewicht: 300 gram
Vlieggewicht: 600 gram
Materiaal: 6mm depron
Ik heb nu een Dassault Aviation Rafale getekend. Het is een shockflyer - achtig model, waar ik een echte romp aan heb toegevoegd. Lijkt een beetje op de SU-27 van Ikarus. Maar dan wel een heel stuk groter.
Alle onderdelen steken in elkaar, waardoor dit model lekker snel bouwt.
Aangezien ik midden in een verhuizing zit, heb ik geen tijd de Rafale te bouwen. Ik zoek dus een aantal proefbouwers die het leuk vinden een Rafale te bouwen.
Het is makkelijk als je kan beschikken over een A0 plotter. (anders moet je namelijk 50 A4'tjes aan elkaar plakken.) Ik kan eventueel tegen betaling twee A0 vellen opsturen.
Spanwijdte: 40"(1000mm)
Romplengte: 60" (1500mm) (!!!)
Servo's: 4 stuks 9 grams
Aandrijving: 200 Watt electro
Leeg gewicht: 300 gram
Vlieggewicht: 600 gram
Materiaal: 6mm depron