Rail modelbouw toch succesje..

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Powerpete, 6 okt 2002.

  1. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    hallo allemaal, In navolging van de post van Jan, moet ik toch zeggen dat ik het wel een succes vond, Niet op het gebied van de beurs zelf, maar wel op het gebied van het tonen van de mooie vlieghobby aan een totaal andere groep modelbouwers, let wel dat het voor 70% treintjesmannen waren die bij het vliegen niet weg te slaan waren, en als je inderdaad naar een beurs gaat voor de koopjes zul je naar dortmund moeten.....

    Verder het prima naar mijn zin gehad, en lekker gevlogen...Peet......8)
     
  2. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Het op een los tafeltje hoveren van een std piccolootje (voor de niet ingewijde = klein helicoptertje) was mooi om te zien, iedereen kon duidelijk zien dat het enige moeite koste, dat het geen koud kunstje was!

    Je zakte soms bij het naderen een klein beetje onderuit, zodat de skids onder tafel niveau waren, zodat ik een paar jochies achter me horen roepen (straks raakt die "propellor" :?: de tafel!)
     
  3. Harold

    Harold PH-SAM

    Lid geworden:
    16 aug 2002
    Berichten:
    3.226
    Locatie:
    Almere
    Kijk even in testforum. Uitprobeersel van ennu videootje op het web. Reacties niet hier, maar in testforum.
     
  4. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    @Harold: Heb je toevallig ook een shotje van mijn Slowmo gemaakt? :(

    Ik vond het zeker een groot succes. :D Daarvoor had ik de andere hallen helemaal niet nodig!! :wink:

    Rob.
     

Deel Deze Pagina