Hallo Collega's
Ik ben bezig met een miniatuur vrachtwagentje en ben bijna toe om het geheel een kleurtje te geven, Nu wil het geval dat ik van het transport bedrijf (waarvan mijn auto een look-a-like moet worden) de door hun gebruikte kleur code's heb gekregen (RAL CODE'S)
Nu ben ik al eventjes aan het spitten op het wereldwijde web en daarop ben ik al diverse site's tegen gekomen waar je de kleur code's kunt invoeren........Maar daar ligt mijn probleem...
De door mij opgegeven kleur code's bestaan volgens diverse site's niet !?!
Wellicht doe ik iets fout of mis ik mischien iets, Maar ik loop nu dus een beetje " vast " zeg maar.
Mischien hebben jullie een idee hoe ik dit moet aanpakken ?
De code's zoals ik ze heb opgekregen van het transport bedrijf zijn als volgt
Zilver H 3953
Blauw Fiat Mica 421/a
Dit wil ik dus laten mengen om te gebruiken in een spuitbus
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Mvg.
Robbert
Ik ben bezig met een miniatuur vrachtwagentje en ben bijna toe om het geheel een kleurtje te geven, Nu wil het geval dat ik van het transport bedrijf (waarvan mijn auto een look-a-like moet worden) de door hun gebruikte kleur code's heb gekregen (RAL CODE'S)
Nu ben ik al eventjes aan het spitten op het wereldwijde web en daarop ben ik al diverse site's tegen gekomen waar je de kleur code's kunt invoeren........Maar daar ligt mijn probleem...
De door mij opgegeven kleur code's bestaan volgens diverse site's niet !?!
Wellicht doe ik iets fout of mis ik mischien iets, Maar ik loop nu dus een beetje " vast " zeg maar.
Mischien hebben jullie een idee hoe ik dit moet aanpakken ?
De code's zoals ik ze heb opgekregen van het transport bedrijf zijn als volgt
Zilver H 3953
Blauw Fiat Mica 421/a
Dit wil ik dus laten mengen om te gebruiken in een spuitbus
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Mvg.
Robbert