Rally prepainted body

dag , ik zoek dus een prepainted rally body voor een Tamiya TT 01 chassis . Heb me al rot gezocht op internet maar ben niet vertrouwd met rc auto winkels . Graag een beetje hulp ?

Goed , zelf nog wat verder gezocht en blijkbaar zijn veel Tamiya rally bodies (classics ) uitverkocht overal ofwel aan schandalige prijzen . Collectors items dus . Slotje maar op dit draadje . Bedankt iedereen . :D

Dan toch nog iets gevonden
P7040001.JPG

P7040002.JPG

Lekker praktische modificatie. Hou er wel rekening mee dat het met minder plastic sneller breekt en slijt.

Wel een erg slimme jongen met zijn liniaaltje... before: 6 mm en after 13 mm. Plus driekwart centimeter offset voor de nullijn. :rofl:

Ach het auto rijden is voor mij slechts een side kick naast het vliegen . Alhoewel ik de smaak begin te pakken te krijgen . Crawlen doe ik ook zeer graag . Er zijn geloof ik voldoende alu parts te krijgen (kopen) voor de TT 01 ?

Hier met de lichten op + nog wat extra sponsors en de rally banden . Dit wordt een showroom body . Nu moet ik de stuts , of hoe noem je dat weer aanpassen aan mijn werkbody en daarvoor hebben ze dit meegegeven in de winkel .
P7160003.JPG

P7160002.JPG

P7160001.JPG

En hier dan een indruk van het vuile werk , ook mijn eerste ervaringen . Na afloop veel te veel stof en ander spul in de wagen . Niet ideaal dus voor zo'n parcours . Wordt terug op asfalt mode gezet :hammer:en een Kyosho dbx is onderweg .

Back