Een R90 verbruikte bij mij inderdaad BINNEN 10 minuten zijn tank leeg... de R50 kon ik ook nog geen 10 minuten mee vliegen, maar die tank is net iets groter dan de helft van de R50.
Ik heb jaren gevlogen met R50's en vlieg nu al tijden met een T-rex 600e en heb gevlogen met een 600N... en de R50 is gewoon echt een achterhaald model, de 600 is een beter ontwerp en vliegt gewoon zo uit de doos heel erg goed. Een Raptor 90 is ook een zware ouderwetse heli, er zijn heel veel betere alternatieven voor ongeveer hetzelfde geld... Er is jaren NIETS verbeterd aan de R90 door TT terwijl de ontwikkelingen razendsnel gegaan zijn, dus ook niet gek dat ze achterlopen :wink:
Zelf zou ik niet beginnen met een 90 size helicopter, je vergist je echt in de brandstof als je zegt dat het maar 30 euro per maand scheelt. Ik vloog elke weekend zo'n 10 vluchtjes, het scheelde dan een gallon per week. Kortom, een 100 euro per maand.
Precies de reden waarom ik vaker vloog met mn Raptor 50 dan met mn Raptor 90's.
Cheers,
Richard
Ik heb jaren gevlogen met R50's en vlieg nu al tijden met een T-rex 600e en heb gevlogen met een 600N... en de R50 is gewoon echt een achterhaald model, de 600 is een beter ontwerp en vliegt gewoon zo uit de doos heel erg goed. Een Raptor 90 is ook een zware ouderwetse heli, er zijn heel veel betere alternatieven voor ongeveer hetzelfde geld... Er is jaren NIETS verbeterd aan de R90 door TT terwijl de ontwikkelingen razendsnel gegaan zijn, dus ook niet gek dat ze achterlopen :wink:
Zelf zou ik niet beginnen met een 90 size helicopter, je vergist je echt in de brandstof als je zegt dat het maar 30 euro per maand scheelt. Ik vloog elke weekend zo'n 10 vluchtjes, het scheelde dan een gallon per week. Kortom, een 100 euro per maand.
Precies de reden waarom ik vaker vloog met mn Raptor 50 dan met mn Raptor 90's.
Cheers,
Richard