Raptor 60 verschillende onderdelen niet meer leverbaar

Hallo,

Ik heb een probleem...
Ik ben in het bezit van een Raptor 60 en 90 se ik heb geprobeerd om onderdelen bij te bestellen
alleen tot mij verbazing zijn niet alle onderdelen meer leverbaar,
zoals de tailboom Raptor 60 , landing skid set
bij rc heliparts zijn ze niet meer leverbaar, het zelfde geld ook in België rc helistore.

Wie heeft er oplossingen?

groet Henk

hier misschien..

http://www.heliproz.com/rc-helicopters/thunder-tiger-raptor-90-replacement-parts/c544

helaas ook al veel back order..

ep fun in België kan je misschien ook helpen

Spijtig genoeg is het voor de oudere raptors idd moeilijk om parts te vinden.. (zie ook de thunder tiger website..)

vooral via Google zoeken lijkt me het beste

Ik vrees het meeste voor de 60, was niet het meest verkochte model, de 50 is veel meer verkocht. voor de 90 zou je toch ook nog wel wat moeten vinden lijkt me.. behoorde vroeger toch mee tot de "top helikopters".. maar tijden veranderen helaas.

Raptors hebben wel verschillende zaken gemeenschappelijk, kan bvb goed zijn dat een Raptor 50 hetzelfde landingsgestel heeft dan een 60..

blijft wel wat zoeken uiteraard..

en als het een troost mag wezen, zelfs voor een recente 550fbl raptor is het niet makkelijk om aan de juiste parts te geraken, is ook al wat zoekwerk voor nodig.

Laatst bewerkt:
En volgens mij is de landingsgestel en de staartboom van Raptor G4 die passen volgens mij ook op de Raptor 60/90 heeft alleen wel een andere nummer maar de diameter van de staartboom is het zelfde

Laatst bewerkt door een moderator:
de G4 (generation four raptor, daar is G4 van afkomstig :) ) is een 90 size machtige machine, ook verschillende f3c wereldkampioenschappen gewonnen, een zeer goede kwaliteits heli.

Helaas brachten ze hem in eerste instantie nog uit als flybar versie en sprongen ze te laat op de fbl boot..

heeft standaard een carbon tail tube dacht ik en torque tube aandrijving. de Raptor 90 en 60 zal metaal geweest zijn en snaar. maar ok als hij van afmetingen net hetzelfde is moet hij passen.

dus best wel even nalopen of hij zeker past, effe aan Albertino van rcheliparts vragen, die weet dat wel :)

Vele thunder tiger fans waren trouwens zeer teleurgesteld toen de productie van de G4 stopte, ok hij was zeker niet goedkoop maar je krijgt er zeer veel voor in de plaats.

Hallo,

Ik heb een probleem...
Ik ben in het bezit van een Raptor 90 se ik heb geprobeerd om onderdelen bij te bestellen
alleen tot mij verbazing zijn niet alle onderdelen meer leverbaar,
zoals de tailboom Raptor 90, landing skid set
bij rc heliparts zijn ze niet meer leverbaar, het zelfde geld ook in België rc helistore.

Wie heeft er oplossingen?

groet Henk

Laatst bewerkt door een moderator:
Back