raptor gas hendel rod

Hoe heet (of welk part nr voor raptor 50 v2) heeft dat stangetje tussen de gas hendel en de gas servo ?

stomme vraag misschien maar ik kan het niet vinden :S

dat stangetje heet throtle gain rod leverer , part nr. 302 mits je een raptor 50 v2 mod.2006 met serie nr. eindigend op 07 hebt.

Groetjes

Die reactie is van een maat van me die loopt te kwatsen, uiteraard heb ik de part lists al doorgenomen maar daar kon ik het niet vinden.

Dus als er nog mensen zijn die daadwerkelijk weten wat ik nodig heb, graag :)

Gewoon het nummer van dat stangetje opzoeken, die is al op de juiste lengte. 2 ballinkjes erop en klaar.

BK0094, staat bij servo's installeren. Volgens de onderdelenlijst helemaal achteraan is het niet een onderdeel van meerdere reserveonderdelen dus je kan ze zo los bestellen.

Blijkbaar toch niet los op de site van rcheliparts, maar dan is de kans heel erg groot dat hij gewoon in PV0044 zit. PV0044 Linkage rod PV0044

EDIT
Inderdaad zit het in deze verpakking maar dat stond pas op de volgende pagina. Lengte = 60mm.

Hoi Laurens, bedankt daar heb ik wat aan.
Had PV0044 ook al gezien maar wist niet dat het gas stangetje daar in zat.

De PV nummers bij raptors zijn de dingen die je in een winkel kan kopen. De BK is daar weer een subonderdeel van, waarvan er soms dus meerdere in 1 PV gaan.

Back