Na enige tijd te hebben geoefend met mijn huidige heli, wil ik alvast een begin maken met de volgende stap. Een Raptor 50 V2 Titan. Het is de bedoeling dat ik hem met enige hulp zelf in elkaar ga zetten om zo meer te leren over het functioneren van de heli. (voor zover dit nog niet bekend is) 
Het punt is alleen dat ik een 'eigen' canopy op de heli wil plaatsen. Er is op zich niets mis met de normale canopies maar die zijn jammer genoeg allemaal een beetje standaard. Daarnaast is het natuurlijk leuker om met een zelf gemaakte kap te vliegen.
Hieronder een afbeelding hoe het m.i. een beetje moet worden. Ik denk dat ik de kap zelf wel zwart gespoten krijg. Ondank dat ik geen ervaring heb moet dat toch wel lukken.
Waar ik nog even mee zit:
- Eerst licht opschuren (welke korrel?) dan ontvetten dit 2x herhalen toch?
- Hoeveel lagen aanbrengen?
- Eerst de laklaag aanbrengen en dan de bestickering of vice versa?
- Iemand andere suggesties of ideeën hoe ik dit het best kan aanpakken?

Het punt is alleen dat ik een 'eigen' canopy op de heli wil plaatsen. Er is op zich niets mis met de normale canopies maar die zijn jammer genoeg allemaal een beetje standaard. Daarnaast is het natuurlijk leuker om met een zelf gemaakte kap te vliegen.
Hieronder een afbeelding hoe het m.i. een beetje moet worden. Ik denk dat ik de kap zelf wel zwart gespoten krijg. Ondank dat ik geen ervaring heb moet dat toch wel lukken.
Waar ik nog even mee zit:
- Eerst licht opschuren (welke korrel?) dan ontvetten dit 2x herhalen toch?
- Hoeveel lagen aanbrengen?
- Eerst de laklaag aanbrengen en dan de bestickering of vice versa?
- Iemand andere suggesties of ideeën hoe ik dit het best kan aanpakken?