rbc kit

hallo
ik zit te denken om een rigger van rbc kits te kopen maar weten jullie of daar een 540motertje in kan doen ?
grz.fLiZzy

Nee deze boot is gemaakt voor een 400 of 480 sized motor op 6 of 7 kleine Kan1050 of GP1100 cellen tot zelf 10 cellen.

Hoi

Zelf heb ik ook een rigger van RBC met een 480 BB race motor.
Deze zit met de waterkoeling al tegen de kant van de boot aan dus
een 540 motor zal niet passen.
Hij zal waarschijnlijk ook te zwaar zijn waardoor de snelheid erg tegen zal vallen.

Groeten Ingo.

En je kan er altijd nog 1 zelf maken, tekeningen zijn op het net te vinden. Dan kan je hem een maatje groter maken dat er wel een 540 in kan.

oke bedankt voor jullie antwoorden ik zat
er ook al aan te denken om er een zelf te bouwen
ik heb wel tekeningen maar ik krijg ze niet groot
genoeg af gedrukt :? . en er staan geen maten bij .
mvg fLiZzy

begin met een rbc kitje kost weinig en het leverd zeker een hoop plezier op

groeten patrick

Hey,

Flizzy, ik heb de tekeningen met de maten erbij dat is dan nog wel de kleinere versie dus die zou je dan wel moeten vergroten als je die 540 motor daar in wil doen.

En Talbot hij wil er een 540 motor in en daar is de van RBC Kit's te klein voor.

..rc_boy_90.. :bye:

talbot ik zat er ook al aan te denken maar wat krijg je er nou allemaal bij want op de site staat wat je allemaal bij krijgt maar hier ergens op het forem had iemeand een foto van de boot+andrijving en er stond er onder zo ziet het er ± uit als het uit de doos komt :?
mvgr fLiZzy

hoi het bootje kost overal rond de 49 euri dan heb je het hoet en het roertje dan komt er nog wel een motor en een schroefas setje bij van graupner nr 1971 kost bij quartel 39.90 en dan zit er ook een motor bij een regelaar moet je dan ook nog hebben maar een 25 ampere regelaar is meer als zat.
kijk ook eens op www.rcteam.nl
daar staat er een van begin tot eind ik vind het een leuk bootje zeker om mee te beginnen

mzzl patrick

Back