Zo, ik ga nog eens een kitje bouwen. Kwestie van eens niet langer dan 6 maanden over een vliegtuig te bouwen... 
Wist eigenlijk niet of het onder electro of schaal zou horen... Dus heb ik de thread alvast hier gestart. Iemand enig idee hoe schaal hij is? Eea zal ook afhangen van m'n uiteindelijke afwerking natuurlijk...
Ik heb al eens een AT6 gehad, van House of Balsa (foto). Dat was met een OS25LA erop. Helaas voor dit toestel heb ik verbrandingsmotoren vaarwel gezegd. De AT6 vloog echter super.. Dit is zonder twijfel m'n toestel geweest met de meeste vlieguren. Vandaar de keuze voor...
Ik kon de oude nog ombouwen, maar hij had al redelijk wat schade opgelopen. Die van RBC is veel mooier: ronde romp, wing fairings, etc. Slechts enkele cm groter.
Ik wil hem gaan uitvoeren naar een versie van het britse leger. Dit omdat het me een leuke combinatie lijkt om mee te leren verven (en om de aankoop van een airbrush te verantwoorden
). Airliners.net heeft er een aantal foto's van staan: Airliners.Net - FT391
Ook goed zichtbaar in de lucht.
De aandrijving wordt een typhoon 15/10 met 3S2200 of 3S1500. Iemand enig idee naar de performance hiervan op dit toestel? Ben zeer tevreden over mijn 15/13 in m'n e-sonda... Alleen moet er nog eens een werkende 15/10 binnenkomen: die wat ik erbij heb gekocht had 4 losse magneten in de rotor zitten. Moet dus nog even terug. Heeft er nog iemand deze ervaring gehad met de typhoons?
Ik ga hem afwerken met PS100 en glasmat (25g) en dan dus verven. Wordt m'n eerste keer na al dat foliewerk; die glimmende plastiek ben ik wel een beetje beu aan het worden.
Het gaat geen gedetailleerd bouwverslag worden, daarvoor gaat het bouwen wat te snel. De ruwbouw van de romp is er al. Echt plezant om in elkaar te steken, want dat is het echt, "in elkaar steken".
En nu is het weekend dus.. bouwen!!

Wist eigenlijk niet of het onder electro of schaal zou horen... Dus heb ik de thread alvast hier gestart. Iemand enig idee hoe schaal hij is? Eea zal ook afhangen van m'n uiteindelijke afwerking natuurlijk...

Ik heb al eens een AT6 gehad, van House of Balsa (foto). Dat was met een OS25LA erop. Helaas voor dit toestel heb ik verbrandingsmotoren vaarwel gezegd. De AT6 vloog echter super.. Dit is zonder twijfel m'n toestel geweest met de meeste vlieguren. Vandaar de keuze voor...

Ik kon de oude nog ombouwen, maar hij had al redelijk wat schade opgelopen. Die van RBC is veel mooier: ronde romp, wing fairings, etc. Slechts enkele cm groter.
Ik wil hem gaan uitvoeren naar een versie van het britse leger. Dit omdat het me een leuke combinatie lijkt om mee te leren verven (en om de aankoop van een airbrush te verantwoorden

Ook goed zichtbaar in de lucht.
De aandrijving wordt een typhoon 15/10 met 3S2200 of 3S1500. Iemand enig idee naar de performance hiervan op dit toestel? Ben zeer tevreden over mijn 15/13 in m'n e-sonda... Alleen moet er nog eens een werkende 15/10 binnenkomen: die wat ik erbij heb gekocht had 4 losse magneten in de rotor zitten. Moet dus nog even terug. Heeft er nog iemand deze ervaring gehad met de typhoons?
Ik ga hem afwerken met PS100 en glasmat (25g) en dan dus verven. Wordt m'n eerste keer na al dat foliewerk; die glimmende plastiek ben ik wel een beetje beu aan het worden.
Het gaat geen gedetailleerd bouwverslag worden, daarvoor gaat het bouwen wat te snel. De ruwbouw van de romp is er al. Echt plezant om in elkaar te steken, want dat is het echt, "in elkaar steken".

En nu is het weekend dus.. bouwen!!
