Rc aircombat op het terrein van mvc de pioniers in venray 7-3-2010

Mijn videos van het evenement verder deed mvc keldonk en mvc venus deed ook mee.
deel 1
deel 2

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus de grond raken is beurt voorbij en de laatste die blijft vliegen heeft gewonnen. Moet je het vliegtuigje na zo een run ook meteen vervangen of valt dat wel mee?

Lijkt me wel leuk in het park met een paar vrienden. Of op een ander terrein. Denk dat ik er minimaal 4 zo gek krijg :)

Hoi Wouter,

Leuk geworden die filmpjes :thumbsup: misschien een kleine tip van mijn kant, misschien dat het beter is dat je jou automatische focus vast zet/insteld op een object dat de ongevere afstand heeft als de door jou gefilmende onderwerp gaat hebben.
Uit eigen ervaring weet ik dat je een mooier resultaat gaat krijgen en je ook minder last hebt van de lichtomstandigheden door het weer (wolken voor de zon etc.) waardoor de focus vaak altijd te laat is en dus het beeld vaak onscherp is :ontopic:

Was jij trouwens die jongen die ik al uitmaakte voor papparatie? no offence :wink: en ook de moeite nam om met de mountenbike helemaal vanuit Roermond eventjes naar Venray te fietsen om dit alles te filmen? :shock: "respect" :worship:

@Die Bruine,
De modellen kunnen echt wel wat uithouden kwa klappen :tank: en zijn vaak snel weer te repareren op het veld en anders thuis wel.
Ze zijn van EPP met veel tape gemaakt en door het lage gewicht overleven ze echt veel mishandelingen.

Wie weet wanneer er een vervolg op dit evenement gaat komen tussen onze clubs :roll: er is misschien wel sprake van een "tour of duty" dus nog een keer in Keldonk en een keer in Well 8) we zullen wel zien wat de toekomst brengt :smile:

Ik tenminste vond het leuk om te doen.

Grtz,
Heino

Leuke Filmpjes!

Alleen versta ik echt helemaal niets van Wouter. Ik kom zelf uit Nijmegen dus het zou wel mee moeten vallen.

Ahaaa Ramsus,

Dat van dat fietsen had ik van horen zeggen :cool: was jij dan die gast die met de fiets even kwam kijken?

Zelf ben ik daar veellllllsssss te lui voor :rolleyes: but thats me.

Ik hoop wel dat er een vervolg gaat komen, want het was erg leuk om te doen :turn-l:

Grtz,
Heino:bye:

Hoi Wouter,

Leuk geworden die filmpjes :thumbsup: misschien een kleine tip van mijn kant, misschien dat het beter is dat je jou automatische focus vast zet/insteld op een object dat de ongevere afstand heeft als de door jou gefilmende onderwerp gaat hebben.
Uit eigen ervaring weet ik dat je een mooier resultaat gaat krijgen en je ook minder last hebt van de lichtomstandigheden door het weer (wolken voor de zon etc.) waardoor de focus vaak altijd te laat is en dus het beeld vaak onscherp is :ontopic:

Was jij trouwens die jongen die ik al uitmaakte voor papparatie? no offence :wink: en ook de moeite nam om met de mountenbike helemaal vanuit Roermond eventjes naar Venray te fietsen om dit alles te filmen? :shock: "respect" :worship:

@Die Bruine,
De modellen kunnen echt wel wat uithouden kwa klappen :tank: en zijn vaak snel weer te repareren op het veld en anders thuis wel.
Ze zijn van EPP met veel tape gemaakt en door het lage gewicht overleven ze echt veel mishandelingen.

Wie weet wanneer er een vervolg op dit evenement gaat komen tussen onze clubs :roll: er is misschien wel sprake van een "tour of duty" dus nog een keer in Keldonk en een keer in Well 8) we zullen wel zien wat de toekomst brengt :smile:

Ik tenminste vond het leuk om te doen.

Grtz,
Heino
Hoi heino ik heb dat stuk niet helemaal gefiets ik heb met mij de trein gepakt vanuit roermond.
En het is trouwens pagani productions maar dit een fout die meerdere maken.

Laatst bewerkt:
Leuke Filmpjes!

Alleen versta ik echt helemaal niets van Wouter. Ik kom zelf uit Nijmegen dus het zou wel mee moeten vallen.
Ik ben niet de duidelijkste prater soms en denk vaker hard op en het zelfs moeilijk om mensen uit eigen provincie te verstaan laat staan uit nijmegen.
deel 4

Laatst bewerkt door een moderator:
Heino dat was ik niet gek.

ik was er niet eens. 'K had het er alleen over dat ik er niets van verstond, ondanks dat ik in Nijmegen woon wat er dus vlak naast ligt.

Back