Rc auto op benzine

Ik zat ff verder te kijken is dit een goeie auto? Want hij oogt echt supergoed

Bijlagen

• F398B845-705D-4C8C-8112-048221E9EFBF.png
    F398B845-705D-4C8C-8112-048221E9EFBF.png
    825,8 KB · Weergaven: 232
Horman is een wedstrijdauto van volledig aluminium. Helemaal geen verkeerd merk en er zijn een paar winkels die het verkopen (kleine markt). Maar hou er rekening mee dat onderdelen duur zijn.

Hallo
Als geld je niets uit maakt, koop hem dan. Is een top auto. Maar zeker niet geschikt om de speeltuin mee onveilig te maken.
Het ontbreken van de rolkooi is jammer. Kooi is wel beter voor je kap. Ik heb thuis 2 FG marders staan, ik rij zeer vaak met mijn zoon en moet zeggen dat elke zomer er voor 150€ aan onderdelen door gaan. Banden, Assen, tandwielen, enz.
Er gaat altijd wel iets stuk als je aan het raggen bent met meerdere auto’s. Ik heb inmiddels een koffer met onderdelen bij me, als we een middag rijden. Komt vaak zeer van pas. Succes met je hobby en maak er wat van.

Gr eddy

Carson is ook best. Heb ik ook 1 van staan. Op dit moment ben ik met de familie in Julianadorp en maken we elke dag het park en golfbaan onveilig.

Horman is beter maar daarin tegen flink duurder en minder gemakkelijk aan te komen in geval van schade of onderhoud.

Carson of FG marder zijn gemiddeld goede auto’s en zijn goedkoper in aanschaf en onderdelen.

TPS racing of top-Rc hebben hiervoor alle onderdelen in huis.
Carson en FG kun je naar je eigen inzicht ook upgraden met Alu delen en race waardige standaarden.

Gr eddy

Zal je zo een filmpje sturen met een marder in actie. Let op een 14jarige bestuurd deze auto. 23cc zanoah met FG race pijp en 20/44 vertanding. Trekt wheelies op elk gewenst moment en sloopt elke kunststof wielnaaf na 1 uur rijden.

Gr eddy

Hallo
Maar zeker niet geschikt om de speeltuin mee onveilig te maken.
Het ontbreken van de rolkooi is jammer. Kooi is wel beter voor je kap.

Een auto moet je rijden en niet op zijn dak vallen.... de gebruikte bodies kunnen best wel wat hebben en is een rolkooi relatief.

Horman is beter maar daarin tegen flink duurder en minder gemakkelijk aan te komen in geval van schade of onderhoud.

Carson of FG marder zijn gemiddeld goede auto’s en zijn goedkoper in aanschaf en onderdelen.

Carson en FG kun je naar je eigen inzicht ook upgraden met Alu delen en race waardige standaarden.

Gr eddy

Dat het duur is in onderhoud had ik al aangegeven maar er zijn volgens de Horman site wel 3 winkels in Nederland die het leveren.
Een FG/Carson Marder zijn leuke auto's maar vergeet het idee dat aluminium die auto's wedstrijdwaardig of überhaupt beter maakt.

Bij deze. Heb het zelf niet geschoten.

Hallo Roelof en de rest.
Ik weet dat rolkooien relatief zijn voor gevorderde bestuurders. Maar aangezien Mr, van der Wal (nog) niet tot deze groep behoord is het raadzaam.

3 winkels in Nederland vind ik ook niet heel dik bezaaid. Maar ieder zijn merk/auto.

Gr eddy

Image1556813711.556779.jpg

Image1556813729.905591.jpg

Image1556813810.925633.jpg

Image1556813898.021022.jpg

Image1556813915.521364.jpg

Image1556813952.818954.jpg

Bij deze nog wat kiekjes van de auto’s
Eerste 3.
Carson attack 2WD met 26cc en samba uitlaat.
Andere foto’s is de auto van mijn zoon. FG marder met 23cc zanoah en FG 3kamer race pijp.

Gr eddy

Ik heb ook liever de standaard kunststof delen.
Dit ivm een Flip van de auto die uitmond in een draai over de wielen. (Lees radslag)

Ik heb in Groningen een paar heren met marders die niet meer willen raggen op onverhard terrein. Deze heren rijden met hele mooie full alloy auto’s waarvan 1 ook een horman.
1x een flinke radslag en ze kunnen weer investeren in nieuwe draagarmen, kogelkoppen en als het echt fout gaat zelfs nieuwe bodemplaten,omdat de bout uit het gat is gerukt. Heb ik nog nooit gehad, en wij sparen de auto’s echt niet.

We gaan straks weer los en ik zal nu een beter filmpje maken.

Gr eddy

Gr eddy
Bedoeld u dat tps racing en top rc ook onderdelen voor de carson fg marder verkoopt? En klopt
Het dat de auto meer namen heeft?

Ik heb ook liever de standaard kunststof delen.
Dit ivm een Flip van de auto die uitmond in een draai over de wielen. (Lees radslag)

Ik heb in Groningen een paar heren met marders die niet meer willen raggen op onverhard terrein. Deze heren rijden met hele mooie full alloy auto’s waarvan 1 ook een horman.
1x een flinke radslag en ze kunnen weer investeren in nieuwe draagarmen, kogelkoppen en als het echt fout gaat zelfs nieuwe bodemplaten,omdat de bout uit het gat is gerukt. Heb ik nog nooit gehad, en wij sparen de auto’s echt niet.

We gaan straks weer los en ik zal nu een beter filmpje maken.

Gr eddy
Ja leuk! Leuk om die filmpjes te zien

Carson en marder van FG zijn nagenoeg gelijk. Tandwiel verhouding van de carson is anders dan de FG. Tank van de carson is ook anders, maar kun je simpel aanpassen naar FG.

Dat er meerdere namen zijn zal kloppen. Ik zoek meestal op FG of carson.

Back