RC auto tuning purmerend

• Topicstarter Topicstarter RCstreetracer
  • Startdatum Startdatum
R

RCstreetracer

Guest
hallo,
ik heb sinds kort een elecktro rc auto en ik kan zeg maar die kap eraf halen dat kan toch betekennen dat ik heb kan tunen?
ik zoek zoiets in purmerend of er vlakbij.
ik heb een on road dus zo'n straat auto.
uhm als je zo'n winkel hebt mag ik dan de website ervan.
alvast heel erg bedankt:-D

hallo,
ik heb sinds kort een elecktro rc auto en ik kan zeg maar die kap eraf halen dat kan toch betekennen dat ik heb kan tunen?

Je kunt je autootje vast wel tunen maar niet bij elke winkel,
Je moet eerst het Merk en het Chassis van het autootje geven dan pas kunnen we zeggen waar je kunt kijken, je kunt es proberen bij Pkracing (effe in google intype) en daar effe kijke of je autootje erbij staat

ik zal effe kijken voor het merk.
ik heb hem net dus wat is een chassis XD.
waar kan ik dat zien. en waar zie je ghet merk meestal?

ik heb de doos nog er staat op: newqida (uit mijn hoofd) das denk ik het merk.

Hej,

Ik komt ook uit purmerend. Zover ik weet zijn hier geen tuningshops in purmerend. In amsterdam wel. Moet je maar even googlen. Maar wat voor een auto heb je, misschien kunnen we samen eens rijden. En hoe oud ben je? Waar heb je hem gekocht?

mvg Bram

Oei... Newqida is niet egt een merk waarvan je tuningsonderdelen hebt...
Ik heb er een speedbootje van en ziet er voor de rest wel ''profesioneel'' uit maar is eigenlijk niks....
Waarschijnlijk is het niet een autootje die bedoeld is om te tunen, misschien kun je op google een vergelijkbaar chassis vinden (Een chassis is zeg maar je auto zonder kap....) want vaak hebben dat soort merken het chassis nageaapt van een ander merk, zo heb ik bijvoorbeeld een Reely Crosstiger waar je moeilijk tuningsonderdelen voor kan krijgen maar ik heb het geluk dat mijn chassis is nageaapt dan die van Tamiya TL-01B waardoor ik tuningsonderdelen kan kopen van Tamiya....
Ik hoop dat je hier wat aan hebt

hallo,

Huh omdat je je body eraf kunt halen kan je hem tunen?

Waar heb je die auto vandaan? Als je hem bij een winkel gekocht hebt moet die ook onderdelen kunnen leveren. Heb je ergens via via een onbekende 2e hands gekocht wordt het onderdelen verhaal een stuk moeilijker.
Kijk eens op Modelbouwwinkels.nl - Altijd wel een winkel in de buurt! voor een toko bij jouw in de buurt.
En kijk eens naar een manual oid als je die hebt daar staat zeker weten duidelijk een merknaam oid bij.

Ik denk niet dat je er zoveel aan hebt. Want dit valt waarshijnlijk onder de categorie van speelgoed, misschien kan je even doorsparen, en dan een naaapchassis kopen van tamiya (crosstiger bijv.)

mvg bram

Ik heb zelf ook effe wat gegoogled en vond dit: http://www.rcutopia.com.au/picsvideo/cars/4wd757newqida/4wd757newqida2.jpg
Als dat hetzelfde chassis is als jou autootje ''kan'' je geluk hebben...
Waarschijnlijk kun je wel de wielen enz... vervangen maar een nieuw motortje plaatsen (Een snellere) word wat moeilijker...
Deze auto heeft namelijk niet een ''echte'' ontvanger en een ''echte'' snelheidsregelaar...
Dat betekend dat je het er zelf in zult moeten bouwen (Is niet moeilijk)...
Het chassis van deze auto is hetzelfde als de Tamiya TL01B (Dezelfde als mij dus) en je kunt er dus ''waarschijnlijk'' wel tuningsonderdelen voor krijgen....

Ik heb zelf ook effe wat gegoogled en vond dit: http://www.rcutopia.com.au/picsvideo/cars/4wd757newqida/4wd757newqida2.jpg
Als dat hetzelfde chassis is als jou autootje ''kan'' je geluk hebben...
Waarschijnlijk kun je wel de wielen enz... vervangen maar een nieuw motortje plaatsen (Een snellere) word wat moeilijker...
Deze auto heeft namelijk niet een ''echte'' ontvanger en een ''echte'' snelheidsregelaar...
Dat betekend dat je het er zelf in zult moeten bouwen (Is niet moeilijk)...
Het chassis van deze auto is hetzelfde als de Tamiya TL01B (Dezelfde als mij dus) en je kunt er dus ''waarschijnlijk'' wel tuningsonderdelen voor krijgen....
nee zo eentje heb ik niet ik heb hem groter en alles zat er bij.
dus ik kan echt niet nog wat meerkjopen wiel;en enzo. en al die dingen ben ik blij mee dan blijf ik er mee aan de gang en dat vind ik leuk.
trouwens voor die anderen ik heb hem bij de auto rai gekocht.
verder was er geen goeie winkel alleen die winkels waar ze 200 euro kosten. maar die rij je zo stuk!

helpt het mischien om een foto van de binnen kant te makien en aan jullie te laten zien? zegmaar met een link

kan hetmischien wat later ik ga eerst naar de zaakje niet zover. daar hebben ze rc auto's te koop. ik neem gwn mijn auto mee. en dan kijken we wel. mischien hebben hun daarvoor wat te koop.

...

Naar welk zaakje ga je? En waar woon je in purmerend?

mvg Bram
ik woon in de weidevenne.
en ik ga naar minicars in zaandam.
maar ik denk dat ik eerst een tijdje plezier ga hebben met die auto en dan pas tunen

Back