RC auto wiel afgebroken

Hallo,
Bij deze heb ik een rc auto die volop tegen een stoeprand klapte en nu heeft hij een afgebroken wiel ( oftwel het boutje waarmee die vanvoren vast zit is afgebroken, wat moet ik nu principe vervangen?

Niet de as is afgebroken maar gewoon het wiel en dan dat dopje wat voor je wiel zit zodat hij er niet af rolt.

mvg.

Iets meer info zal wel helpen denk ik... Welk merk wagen is het?
Plaats anders een duidelijke foto, anders ben ik bang dat niemand je kan helpen.

Het deel wat kapot is, of de delen die kapot zijn.

Als je het restand van het boutje eruit kan krijgen heb je dus alleen een wiel (set van 2 of 4) nodig en een nieuw boutje.

Het asje uit de andere kan halen en meenemen naar LHS. Kijken of ze daar weten welke het is of dat ze iets vergelijkbaars hebben liggen.

Inderdaad het asje of de hele wagen even meenemen naar een modelbouwzaak in de buurt die in nitrowagens doet. Waar kom je vandaan?
Als je wat meer fotos van de wagen in zn algemeen post zijn er hier vast mensen die je kunnen vertellen welk merk en type het is. Dan kan je het onderdeel ook online bestellen als er geen zaakje bij jou in de buurt zit.

Inderdaad het asje of de hele wagen even meenemen naar een modelbouwzaak in de buurt die in nitrowagens doet. Waar kom je vandaan?
Als je wat meer fotos van de wagen in zn algemeen post zijn er hier vast mensen die je kunnen vertellen welk merk en type het is. Dan kan je het onderdeel ook online bestellen als er geen zaakje bij jou in de buurt zit.
Culemborg.

Denk meer iets van smarttech, protech ect , low budget merk wat bijna " dood" is .

Qwa layout en opbouw componenten , neig ik meer naar protech , maar er zijn zat andere fabrikanten die dit chassis onder een ander merk verkopen ...

Het merk van de auto, een ander antwoord kan ik niet verzinnen

Ik denk dat het een oude HPI RS4-2 is maar ik kan het fout hebben.
HPI Nitro RS4 2 RC Car by HPI Racing Europe

Manual:
http://www.competitionx.com/pdf/vehicle-manuals/hpi-racing/hpi-nitro-rs4-2-manual.pdf

Part A557, hier nog te koop: HPI racing Parts
(indien het een RS4-2 is)

Dat is Idd het onderdeel wat kapot is , BEDANKT :D
Ik ga hem trouwens bestellen bij:
Pitstop Zoetermeer .

Hopelijk breek tie nu niet zo snel meer af.

Weet je zeker dat het , het voorgestelde merk is zoals door Roelof ?,anders kan het zo zijn dat het nieuwe onderdeel niet gaat passen .......:rolleyes:

Volgende keer als je iets koopt wel zo verstandig om te weten wat je koopt.

Ja, Lagers zijn nog goed, Past gewoon allemaal nog , en is niet scheef ofzo, ik laat jullie het van de week nog wel even horen heb ze 4-7 dagen.

Thanks allemaal.

Back