rc auto

Hallo,
Ik zit met een vraag, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik zou een rc auto willen zelf bouwen maar waar kan ik een site vinden om deze producten te bekijken en wat raden jullie me aan?

Zou willen dat ik geen miskoop doe, ik heb al reeds een traxxas rustler en een onroad auto.

Bedankt voor jullie reactie's (hopelijk)
:cool:

Voor een zelfbouw kit ben je vrijwel zeker aangewezen op Tamiya of wedstrijd auto's van de bekende merken.

Maak eerst een keuze in wat je wil (on/offroad) en wat je budget is ;)

Hallo,
maar waar kan ik een site vinden om deze producten te bekijken ?

Gezien je al een RC auto hebt weet je toch minimaal 1 winkel te vinden maar met de nodige banners op deze site, de vele soortgelijke vragen op dit forum en de missende info wat je zelf opgezocht hebt geeft mij het idee dat je nog niet goed rondgekeken heb.

Er vanuit gaande dat je deze vraag in de onroad deel zet kunnen we er vanuit gaan dat je een onroad zoekt? En wat voor een model zoek je dan?

Niet te moeilijk maken, gewoon tamiya kitje kopen.Wel kijken of je wilt gaan racen of gewoon recreatief rijden, dit zal namelijk het model bepalen en natuurlijk ook de prijs.

Hallo,
Ik zit met een vraag, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik zou een rc auto willen zelf bouwen maar waar kan ik een site vinden om deze producten te bekijken en wat raden jullie me aan?

Zou willen dat ik geen miskoop doe, ik heb al reeds een traxxas rustler en een onroad auto.

Bedankt voor jullie reactie's (hopelijk)
:cool:
Al besloten wat je gaat bouwen?

Back