Hallo, mijn naam is Michiel, kom uit Ieper en ben bijna 16. Ik heb een passie voor 17-19 eewse schepen. Ik heb al wat ervaring met modelbouw, zo heb ik bv al de Vliegende Hollander gemaakt ([URL="
[/URL]). Een paar jaar geleden was ik begonnen met de bouw van de Black Pearl.
Kheb me gebaseerd op een bouwplan van Internet:
Kwas eerst begonnen met een simpel frame, Dit deed ik niet met verschillende spanten (wat ik me nu beklaag). Kheb jammer genoeg ook geen fotos van mijn skellet. maar Kheb wel een kleine tekening gemaakt van hoe het er uit zag.
Dan nog de beplanking gedaan.
Wel, Oorsprongkelijk was he niet voorzien om hem RC te maken, Maar toen ik een rc auto kreeg van mijn tante, wou ik er de elektronica uithalen en hem in mijn schip steken.
Ik
had enkele kanalen tekort voor wat ik wou, dus kheb dan een zender en ontvanger gekocht met 6 kanalen op 2.4GHz
Dan nog een beetje verder gedaan met de achterkant:
Kheb me gebaseerd op een bouwplan van Internet:
Kwas eerst begonnen met een simpel frame, Dit deed ik niet met verschillende spanten (wat ik me nu beklaag). Kheb jammer genoeg ook geen fotos van mijn skellet. maar Kheb wel een kleine tekening gemaakt van hoe het er uit zag.
Dan nog de beplanking gedaan.
Wel, Oorsprongkelijk was he niet voorzien om hem RC te maken, Maar toen ik een rc auto kreeg van mijn tante, wou ik er de elektronica uithalen en hem in mijn schip steken.
Dan nog een beetje verder gedaan met de achterkant:
Laatst bewerkt door een moderator: