RC Buggy Suggesties

• Topicstarter Topicstarter iikoe
  • Startdatum Startdatum
ik zou je aanraden om je dan aan te melden in het belgische deel van oople.
daar zit de "echte" 1/10 off-road buggy kennis en ervaring..

;)

Helemaal gelijk, daar zit de echte kennis en hier. Hier kom je 1000keer hetzelfde topic tegen bv; "welke auto kan ik het best kopen". en als er dan eens commentaar word gegeven waar je iets mee bent word dit hier dadelijk ontkracht door de mensen die denken dat ze er iets van kennen.
heb hier vroeger veel vertoefd maar het niveau daalt hier redelijk snel :D.
vind het goed dat er mensen naar dit forum komen om te leren, maar tegewoordig leert men verkeerde dingen, vooral aan de jeugd die hier op het forum zit.
vind het spijtig dat er nu mensen zijn die slecht gaan denken over de gevorderde (of hoe zeg je dit zonder te kwetsen) rijders onder ons :p doordat hier een paar ... zo uit hunne nek aant kletsen zijn lol.

vind het erg dat er altijd mensen bij moeten zijn die zich zo moeten gedragen ( geld niet voor 99.9 procent van het forum maar wel voor die enkelingen.)
met vriendelijke groet, jeffrey

Laatst bewerkt:
Als iemand het nog uit maakt, ik heb toch vanmiddag een traxxas rustler Vxl gekocht, ben er zeer blij mee.

Ik vind het wel grappig hoe veel onderwerpen er al in dit topic langs zijn gekomen die niets met de tietel te maken hebben en nergens op slaan. :p

ff kijken als ik wat nuttigs kan plaatsen:)
ff om in te vallen op het verschil in een wedstrijd buggy of een (bash) buggy.
een traxxas bandit is van flexibele plastik dus minder breekbaar.
een asso b4 teamc losi enz zijn carbon plastik versterkte(stijvere) onderdelen.
beter voor race maar minder geschikt voor t ruigere werk..
coreckt me if im wrong but dont shoot me:)

ff kijken als ik wat nuttigs kan plaatsen:)
ff om in te vallen op het verschil in een wedstrijd buggy of een (bash) buggy.
een traxxas bandit is van flexibele plastik dus minder breekbaar.
een asso b4 teamc losi enz zijn carbon plastik versterkte(stijvere) onderdelen.
beter voor race maar minder geschikt voor t ruigere werk..
coreckt me if im wrong but dont shoot me:)

Dat hoeft niet noodzakelijk verschil te maken. In Engeland heeft een stel rijders verschillende types draagarmen van Tamiya getest waarbij de met koolstofvezel versterkte het laatst brak.
Het nadeel is als je draagarm niet breekt wat breekt er dan wel, de kracht moet ergens naartoe.

Er zijn ook zeker wedstrijdbuggies die net zo sterk danwel sterker zijn dan de Bandit.
Maar daar betaal je dan ook een stuk meer voor.
En dat is de kracht van Traxxas, betaalbare producten die een hoop mishandeling kunnen weerstaan.

Als iemand het nog uit maakt, ik heb toch vanmiddag een traxxas rustler Vxl gekocht, ben er zeer blij mee.

Ik vind het wel grappig hoe veel onderwerpen er al in dit topic langs zijn gekomen die niets met de tietel te maken hebben en nergens op slaan. :p

lol, een hele discussie over verschillende buggies en dan neem je een stadium truck. wel een hele goede koop!
eigenlijk had ik die al hier voorgesteld maar er kwam toen geen reactie.

Back