Rc club twente

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
We zijn een beginnend raceclubje met nu zo''n 20 leden. We rijden nu elke zondag in Hengelo op het terrein van makro. Ik vroeg mij af of er belangstellenden zijn die ook lid willen worden van deze clucb, want als wij genoeg leden hebben komen wij in aanmerking voor een baan in enschede. super vet dus. Wij rijden nu met 1:8 buggy"s, 1:10 onroad, en meerdere typen monstertrucks. Denk je van dat lijkt mij wel wat.

Mail dan naar :Tgrondman@home.nl

groep%20achter.JPG

Hallo leader20.

Leuk dat je reageert. Maar deze topic ben ik ook begonnen om aan deze club meer aandacht te geven. Wist er dus al van. Mijn echte naam is Andre en kom uit Nijverdal

ik ben al es wezen kijken bij de macro, en kom (als het weer mee zit) morgen ook weer.
Ik heb zelf nu nog een electro 1:10 auto, maar wil zeker komend jaar overgaan op brandstof.
alleen de dag dat jullie rijden komt mij niet zo goed uit, maar als jullie een echte club worden, rijden juliie dan op meerdere dagen?
dan heb ik wel (meer) belanstelling.

met welke auto rijd jij daar?

Hoi Willem.

leuk dat je reageert. ikzelf rij met Tamiya TB01 en TT01. en als het zover komt dat we een circuit kunnen bouwen dan zullen we waarschijnlijk ook op zaterdag open zijn.

Ik heet tim enn ik ben ook elke zondag van de partij. Het leek mij wel een goed idee om hier een oproep te doen zodat we meer leden kunnen krijgen alleen maar goed toch

de groeten tim

In de titel van de discussie aangeven welk soort RC bedoeld wordt: rijden, varen, vliegen. De titel aanpassen door het eerste bericht te wijzigigen.

ik hoorde afgelopen zondag mensen praten over een demodag???
is dat voor iedereen toegankelijk? zo,ja waar wanneer en hoelaat?
en jullie club zou ook een website hebben, heb je het adres ervan?

We hebben inderdaad een site. Is nu nog een tk wordt een nl. De link naar de site is:
Klik hier

Iedereeen is welkom

Hallo Willem

Als jij ook mee wilt doen aan demonstratie tijdens de Euregio Rally moet je je even aanmelden bij Edwin. Zijn email adres staat geloof ik op de site, anders moet je even via het gastenboek een bericht achter laten voor Edwin. Het wordt in Hengelo gehouden en de lokatie waar we staan was dacht ik nog niet bekend. Hopelijk op het Makro terrein. Hopelijk ben je voldoende geinformeerd, houdt anders de site in de gaten. Als er iets te melden is staat het daar op.

Groeten André

wel een beetje laat antwoord, maar goed

Ik vroeg eigenlijk alleen maar of ik daar naar toe kon gaan als "buitenstaander" om es te kijken, maar ondertussen weet ik dus dat dat gewoon kon.
Ik ben er dan ook geweest en heb toevallig gezien hoe die Savage aan zijn einde kwam, ten minste de motor. echt zonde.
wel leuk zo'n demo heb er met veel plezier naar gekeken.
misschien wel een idee om als er wat nieuws is,om behalve op de site ook hier in dit topic de evenementen te vermelden.
of wanneer er uitgeweken moet worden naar een andere locatie i.v.m.koopzondag bij de makro.

Hoi

Ik ben karel uit Enschede

Ik heb al een paar keer bij de macro gekeken met mijn broer en de kids
ik rij zelf tt01 en heb deze net wat getuned
(lagers en tandwielen)

op de demodag heb ik mij gek laten maken voor brandstof dus
heb nu ook een savage21 erbij (aanbieding conrad)
dit is een echt te gekke auto
ik zag hoe bij jullie een savage ten gronde going en dacht dat gebeurt mij niet dus zie foto en knutsel raak

afb11252.jpg

afb11253.jpg

hallo,
Ik woon in oldenzaal en rijd ook wel eens bij de makro ik wil wel lid worden maarja die site was nog een beetje onduidelijk enzo en waar je lid kan worden ??

Back