RC-ers contact gezocht Amsterdam.

Hallo,

Sinds kort ben ik eindelijk begonnen met mijn droom (al van klein kinds af)
Ik had nooit de tijd of de middelen ervoor. Ik heb lang gezocht wat voor auto (elektro/benzine, on of offroad etc). Ik wilde zowel on als of road en elektro. Dus ik heb nu één Tamiya TT-01 E Subaru wrc '08 getuned en een Levant Expert Pro standaard. Voor één pas beginnende rc-er twee auto's die het beste bij mijn behoefte en mijn portemonee passen. Later kan ik kijken of ik wil upgraden of een ander merk cq soort etc. en daarom lijkt het me handig en leuk om met andere hobbyisten in contact te komen. Ik weet nu al wat meer over rc maar dat is meer alleen de basis

kortom
Woon je in Amsterdam en wil je eens af spreken om gewoon ideetjes en tips uit te wisselen en natuurlijk ook lekker met elkaar te rijden. Laat het me dan even weten c.bierkens@chello.nl

Ik ben ook nog niet zo rij kundig en ben dus ook vooral benieuwd wat er allemaal kan en welke technieken je daarvoor gebruikt.

Hoop van een Mokummer te horen, wie weet hebben we straks genoeg mensen om een Amsterdamse club te starten. Inderdaad , raar maar waar maar een club in Amsterdam is er niet, zelfs geen in of outdoor circuit .

Groeten Cees

Laatst bewerkt:
Oprichten of tog rijden ?

Hoi dat wil ik ook graag een club in Amsterdam op richten of voor de lol rijden

Zullen we afspreken en rijden of tog oprichten van een team ?? :p:p

En voeg m e toe op msn essat_player@hotmail.com

Het rare is NERGIS IN Amsterdam is er geen rc club :help::help:

Heey ik woon zelf in wormerveer en rij met een hpi mt2 en een hpi savage ss.
Verder rij ik onroad met een 3.5 cc 1:8 model .
Ik rij regelmatig op het industrie terrein bij de praxis in wormerveer waar ook savonds licht brand .
Enige nadeel is hier dat het niet 1 grote vlakte is maar inhammen met parkeerplaatsen .
Ik zou graag verkassen naar een mooie grote parkeerplaats waar volgas gereden kan worden met een offroad mogelijkheid in de buurt .
Als jij een sugestie hebt hoor ik dat graag .
Eventueel via de mail ....jefta_bos@hotmail.com

Greets

Back