RC grondverzet in de kas

De video is met 1 klik verder voor mij zichtbaar, lijkt mij niet zo'n probleem. De eigenaar van het youtube account waar de video staat kan aangeven of hij de video embedded toestaat of niet. (Embedded = in een andere pagina verwerkt)

De video is met 1 klik verder voor mij zichtbaar, lijkt mij niet zo'n probleem. De eigenaar van het youtube account waar de video staat kan aangeven of hij de video embedded toestaat of niet. (Embedded = in een andere pagina verwerkt)
De bedoeling van de plaatser van de video was, dat deze embedded te klikken zou zijn, en dat werkte niet.
Dan mag hij er toch wel op geattendeerd worden dat dit niet werkt zoals bedoeld?
Dat hij direct op YT te zien is doet daar niets aan toe. Of mis ik hier iets?

De bedoeling van de plaatser van de video was, dat deze embedded te klikken zou zijn, en dat werkte niet.
Dan mag hij er toch wel op geattendeerd worden dat dit niet werkt zoals bedoeld?
Dat hij direct op YT te zien is doet daar niets aan toe. Of mis ik hier iets?

De post met de niet werkende embedded video was door iemand gemeld om hem te wissen. Voordat er meer waren die het zouden gaan melden heb ik de opmerking geplaatst. Voor iets wat 1 klik verder wel te zien is gaan we geen posts wissen, en zeker niet als niet de poster er niet zelf om vraagt. Maar nu weer ontopic.

Zo weer een stukje verder met de baan
Hoopen dat het nog dicht komt voor de rijdag maandag 2e paasdag op 22 april.

1.IMG_8076.jpeg
2.IMG_5914.jpeg

3.IMG_6060.jpeg

4.IMG_1986.jpeg

5.IMG_8276.jpeg

Hallo Martin,

Wat een mooi rijparcours zeg, echt geweldig gebouwd, applaus voor de bouwers !
SMILEY KLAPPEN.gif SMILEY KLAPPEN.gif SMILEY KLAPPEN.gif

Super ! (Volvo) petje af voor jullie bouwkunsten !!

SMILEY OK.png SMILEY OK.png

Dit heeft de nodige zweetdruppeltjes gekost !
Smiley Warm.01.jpg Smiley Warm.01.jpg

Hier mogen jullie trots op zijn !

P.S.

@Martin,

Hé, Hé, eindelijk een VOLVO in je collectie !!
SMILEY ZONNEBRIL.01.jpg

Back