RC grondverzet in de kas

Ik heb nog een compilatie bij elkaar geknipt voor de liefhebbers van jullie unieke locatie! Hoop snel weer eens te kunnen komen!!

Help mijn kanaal verder te komen door via You Tube te kijken en daar een duimpje omhoog te geven. Bedankt!!!

Hopen dat we weer spoedig kunnen rijden in de kas
We hebben het wel gemist, we zijn niet meer bij elkaar geweest zins sept 2020
Hopen dan alles gauw versoepeld gaat worden [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106]
Valt nog mee. Meeste van mij staat sinds november 2019 stil. Af en toe wat accu's laden en ontladen om ze soepel te houden.

Weet niet wanneer jij het laatst in Hengelo was;)

Inmiddels zijn de bouw ploegen bezig en kun je binnenkort meer doen dan alleen rijden..... Je kunt dan zelfs met je truck het water op

Zo weer lekker bezig geweest met onze hobby.
Nu zijn we bezig geweest met de buitenbaan en in de kas, we hadden een mooi ploeg werkers.
Er komt een doorgang in de glazen wand van kas naar de buitenbaan hoe pressies moeten we nog even kijken.
De buiten baan wordt 825 X 347 cm gaat zo 20m3 grond in.
Nu de corona regels gaan versoepelen na 26 juni is er weer de mogelijkheid om weer eens te gaan rijden, maar nog wel in kleine groepjes.
IMG_2761.JPG

IMG_2762.JPG

IMG_2763.JPG

IMG_2764.JPG

IMG_2765.JPG

IMG_2766.JPG

IMG_2769.JPG

IMG_2770.JPG

Hallo Martin,

De baan wordt steeds mooier !
Alles keurig schoongemaakt, geweldig.
Hier mogen jullie echt trots op zijn.

SMILEY APPLAUS.gif
SMILEY APPLAUS.gif
SMILEY APPLAUS.gif

Als het mag, als ik toestemming van jullie krijg, kom ik zeker een keertje bij jullie rijden en schuiven met de CAT D 10 T bulldozer, als alles weer normaal is, geen beperkingen meer door het Covid-19 virus.
Als er kosten aan aan de rijdag zijn verbonden hoor ik dit wel, de kosten zijn voor mij geen probleem.

Back