Rc.heli.shop.funfly weekend 21 en 22 mei 2011

Heli vrienden.
Het funfly weekend komt snel dichter bij er hebben zich al heel wat vliegers aangemeld.
Maar als er nog vliegers zijn die willen komen en ook mee doen met de bbq zich voor zaterdag 14 mei aanmelden ivm de bestelling van het voedsel.
Volgende week zal ik een route beschrijving naar het veld op het forum zetten en wat verdere info.
Gr Arie

Ik heb me opgegeven via de site van Rc.heli.shop maarstond ik ook al genoteerd vor overnachten en BBQ enzo?
Ik kan geen bevestigde mail terug vinden zo snel?
Tot volgend weekend!
Groetjes Wim

funfly

Wim je staat genoteerd ik heb je niet terug kunnen vinden op de aanmeld site er is dus iets mis gegaan sorry. kom je alleen of met 2 pers naar de bbq .
mvg Arie.

funfly.

Heli vrienden.
Hier bij nog wat info betreft het heli weekend er kan vanaf vrijdag middag gekampeerd worden .
Wat betreft de route naar het veld men neemt op de A73 afslag Horst noord vanuit Venlo beneden rechts af richting Tienraij dan na plus min- 2 km rechtsaf de kamp op (onverharde weg).
Vanaf Nijmegen beneden linksaf.
Voor de zaterdag is het vrij vliegen dus geen vaste begin tijd als alle vliegers aanwezig zijn die zich aangemeld hebben houden we een briefing .
Voor de zondag is er wel een begin tijd we willen graag de briefing en uitleg om 10 uur beginnen zo dat we op tijd klaar zijn met de funwedstrijd het parcour word 2 maal gevlogen en de tijden worden bij elkaar opgeteld .
Je hoeft je geen zorgen te maken wat betreft de inwendige mens er is voldoende voedsel en drank (voor de vliegers alcohol vrij ;)) verkrijgbaar.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Gr Arie en tot zaterdag.:cool:.

Laatst bewerkt:
Het was weer perfect georganiseerd, echt een geslaagd weekend. Helaas waren de weers omstandigheden slecht met zoveel wind maar mocht voor de meeste toch de pret niet drukken.

Ben benieuwd naar de foto's.

Mvg

Ed

Beste Arie, Arjen, henk,medewerkers van apollo en iedereen die ik nu vergeet te bedanken,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor dit leuke weekend, het weer was afgelopen zaterdag fantastisch,en het was enorm gezellig. De BBQ was goed.
En wat prettig te zien dat er op jullie club 's avonds een lekker biertje gepakt kan worden.
Ik heb er enorm van genoten. Wat was het heerlijk om weer eens lekker ontspannen met mijn Bell 230 te kunnen vliegen... Kortom volgend jaar weer!!!!

En ja ik ga volgend jaar een oude heli van stal trekken om mee te doen met de fun-fly.
Hulde aan de meneer die al die technische hoogstandjes gemaakt heeft...

Graag zou ik zien dat het veld volgend jaar vol staat met schaal heli's, want aan de organisatie en locatie zal het niet liggen, dus komt in grote getallen!!!

Groetjes Wim Parmentier

Hierbij een kleine foto impressie van het funfly weekend bij Apollo 68 in Horst er zijn helaas een groot aantal mislukt dus als er vliegers zijn die bij ons geweest zijn en ook foto s gemaakt hebben die eventueel ook kunnen plaatsen zou dat heel fijn zijn bvd. Met name fotos van de Zaterdag zou leuk zijn.
Het was weer een zeer geslaagd heli weekend met een groter aantal schaalheli s dan vorig jaar we gaan de goede kant op.
Op zondag was weer de funwedstrijd met een kleine 20 deelnemers er hadden zich meer aangemeld maar eer stond een zeer stevige wind en dan komt er een handicap bij .
Maar ondanks het weer werd het toch een mooie wedstrijd waar ook dit jaar een mooie prijzentafel tegen over stond en er niemand met lege handen naar huis ging zelfs onze jongste deelnemer die een 6 plaats haalde.
hier een overzicht van de eerste 3 .
1 plaats Ed Gubels.
2 plaats Rob Reis.
3 plaats Marcel Weber.
Ik kan jullie ook mede delen dat we het volgend jaar weer gaan doen omdat er groei in zit .
Mvg Arie.

full

full

full

full

Onze jongste deelnemer 11 jaar oud
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer alleen dat er zo weinig mensen zijn die foto's gemaakt hebben van de zaterdag.
Hmmm, dus helivliegen is alleen vliegen met peperdure turbine heli's?
Verder wel een leuk filmpje...

Back