RC Indoor TRUCKERS - Berkel en Rodenrijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is jammer frans. Ik snap dat ze op shows niet samen willen rijden met wedico en tamiya maar op gewoon rijdagen of club avonden moet het gewoon kunnen lijkt mij.

Ik heb zelf een robbe scania 4 serie en een tamiya r serie maar de maat voering zit wel aardig wat verschil in. Daarom snap ik het voor shows/ evenementen wel maar gewoon in club verband niet

Dat weet ik Arjan, clubs zat bij de asfalt-rockers is het ook geen probleem waar wij lid van zijn, en bij Papendrecht ook niet, zelfs niet op demo's.

Alleen is het geen permanente baan.
Hier in het westen zal het ook niet snel komen de huren van de panden zijn gewoon te duur en niet op te brengen met een paar mensen.

Al zou het wel gaaf zijn om gewoon een clubavond te hebben en dat je dan gewoon kan rijden.
Dan alleen er over te praten toch. (Droom Droom)

Maar weer on topic

Hallo

De plannen klinken goed, en wat er al is ziet er perfect uit! Ik hoop dat ik een volgende keer ook een keer van de partij kan zijn.

Mvg armin

HOI.
wij hebben als stelregel binnen het techteam dat er een tamiya en wedico parkeerplaats is.
tijdens het rijden op de baan. is het maatverschil niet zo duidelijk.
wel vragen wij de snelheid aan te passen. de motor vervangen is geen verplichting. stapvoets (ca 7km/h) rijden wel.
als de wedico/robbe en tamiya naast elkaar geparkeerd staan is het verschil duidelijker.
door een wegrestaurant midden op de parkeerplaats te zetten en de wedico's en tamiya's gescheiden parkeren. probleem over. tenminste zo was het bedacht. het staat in de parktijk allemaal door elkaar heen

en de tuinbaan is gemaakt van 30x30 tegels. en 2 naast elkaar dus breed genoeg

groete Peter

Hoi peter

HOI.
wij hebben als stelregel binnen het techteam dat er een tamiya en wedico parkeerplaats is.
tijdens het rijden op de baan. is het maatverschil niet zo duidelijk.
wel vragen wij de snelheid aan te passen. de motor vervangen is geen verplichting. stapvoets (ca 7km/h) rijden wel.
als de wedico/robbe en tamiya naast elkaar geparkeerd staan is het verschil duidelijker.
door een wegrestaurant midden op de parkeerplaats te zetten en de wedico's en tamiya's gescheiden parkeren. probleem over. tenminste zo was het bedacht. het staat in de parktijk allemaal door elkaar heen

en de tuinbaan is gemaakt van 30x30 tegels. en 2 naast elkaar dus breed genoeg

groete Peter

Hoi u had 30x30 tegels in u tuin zij u is dat met het rijden niet iritand met die gleufjes er tussen kan je beter 60x60 ofzo nemen en strak aan elkaar leggen

Ben als je tegels op zen kop leg dan heb je geen voegen. En 30x30 kan je veel kosteloos ophalen.

A ja dat is ook weer waar had ik even niet bij stil gestaan sorry helaas is mijn volvotje naar ze knoppen:( elke keer ging die weg rijden zonder dat ik wat deed met me zender en nu moeten we hem helemaal uit elkaar halen..:( echt vervelend naja hopen op snel herstel!

20ft Container TRAILER

Hallo :rolleyes:Indoor Truckers:rolleyes:,

Tijdens de vakantie weken kon ik het toch niet laten om, van wat alu-profielen en enkele onderdeeltjes uit mijn modelbouw verzamelbak, een 20ft container trailer te maken. Zie voor een kort bouwverslag mijn fotoalbum daarover.

Fijne vakantie allemaal, en spreek jullie later.....:p
full

Laatst bewerkt door een moderator:
klein tipje van de sluier van wat we aan het maken zijn aan gebouwen

Foto-3WN6RDSV-D.jpg

Foto-43Y6ARDA-D.jpg

Foto-T6AZ6AG8-D.jpg

Dit is een transport kist voor 1 truck , als de truck er uit is word het de tankshop , we gaan dus naast een werkplaats/garage bedrijf ook een tankstation maken en nog drie andere gebouwen .

We zijn weer lekker bezig :D

Groet Ivar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back