rc kraan maken

Discussie in 'Model truckers' gestart door simon0224, 12 sep 2010.

  1. ik-wil-modelbouwen

    ik-wil-modelbouwen

    Lid geworden:
    19 jun 2012
    Berichten:
    7
    ik zou graag een truck voor een kipper hangen maar is er allleen de spindelaandrijving of nog andere soorten mechanismen om te kippen.?(een afzet systeem is niet echt nodig)
     
  2. adrie van gerwen

    adrie van gerwen

    Lid geworden:
    17 nov 2008
    Berichten:
    2.067
    Locatie:
    waspik
    Er is ook hydroliek,maar daar hangt wel een prijs kaartje aan.Het spindel van Carson is hier wel goed voor.
     
  3. ik-wil-modelbouwen

    ik-wil-modelbouwen

    Lid geworden:
    19 jun 2012
    Berichten:
    7
    oke dan neem ik toch best de spindelaandrijving.
    nog een vraagje waar kan ik aparte delen vinden van dumpers voor als ik ga beginnen ombouwen
     
  4. ArjanN

    ArjanN

    Lid geworden:
    19 jun 2011
    Berichten:
    2.095
    Locatie:
    Maurik
    maar kwa kosten kan je beter zelf een spindel maken



    120 euro voor een spindel aandrijving vind ik een hoop terwijl je met een rb 35 motor en een draad eind het zelfde kan bereiken
     
  5. adrie van gerwen

    adrie van gerwen

    Lid geworden:
    17 nov 2008
    Berichten:
    2.067
    Locatie:
    waspik
    Je wilt een truck met een kieper er achter,nu vraag je weer onder delen voor een dumper.Wat wil je nu precies.Begin eerst eens met een truck,maar begin niet met allerlei andere dingen.Zo ben je niet erg geloofwaardig om goede adviezen te krijgen.
     
  6. Zore

    Zore

    Lid geworden:
    27 sep 2007
    Berichten:
    1.178
    @ik-wil-modelbouwen..ik zou zeggen, meld het een moderator om deze vraag te stellen in je eigen discussie. Hij kan dus voor jou het topic in een nieuwe opsplitsen. Mocht je dat niet geweten hebben, dan weet je het nu!

    @adrie van gerwen..eerst help u hem spontaan, en plotseling houdt het op. Tja, dit begrijp ik echt niet. Ik snap dat deze post geen feiten toevoegt, maar hij mag toch net als wij dat doen zijn plezier beleven aan forummen, ook als u er toevallig geen zin in heeft? Sterker nog, je springt als een bok op een haverkist om advies te geven en zeker nu die jongen opnieuw om advies vraagt, wordt hij gekappitteld? Wat vinden andere forumleden hiervan?
     
  7. jordi

    jordi

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    717
    Locatie:
    nieuwveen
    ik denk dat er met dumper de kipbak opbouw word bedoeld.
     

Deel Deze Pagina