RC Laser bouwtekening

:rolleyes:........Ik zou graag in het bezit komen van een RC Laser. Ik weet dat hij zo te koop is als een mooi en goed varend model. Maar voor mij is die aanschaf aan de hoge kant.
Ik zou hem daarom het liefst zelf gaan maken?! Weet iemand misschien of er bouwtekeningen zijn van een Laser of heeft iemand die misschien al in zijn bezit. Ik ben bereid om evt een passend bedrag te betalen voor een kopie.

Groeten
Jan Peter

de database van delftship heeft er een. bedenk wel dat het om een beschermde boot en strikte eenheidsklasse gaat :)

de database van delftship heeft er een. bedenk wel dat het om een beschermde boot en strikte eenheidsklasse gaat :)

Wat houd het precies in als het om een beschermde boot gaat, tevens strikte eenheidsklasse........

Mij gaat het puur om bouwen, experimenteren en varen......geen productie ofzo........gaat het dan ook evt problemen opleveren?

Groet
JP

Jij mag altijd bouwen/varen wat je wil.Ze zullen je waarschijnlijk niet toelaten in een wedstrijdje of zo.Wanneer het voor Uw eigen plezier is.......,doen!

Ze verkopen die lasers in een setje.
Je mag of kan er maar weinig aan veranderen,ik denk dat ze zelfs niet mogen geschilderd worden of zo.Dat heb ik vernomen in een plaatselijke laserclub.

Grtz...

Marc

Ik heb een laser, maar denk niet dat je een bouwschema gaat vinden.
De boot is uit kunststof, gespoten in een mal dacht ik.
Je kan hem natuurlijk nabouwen, maar je gaat dezelfde vaareigenschappen waarschijnlijk niet verkrijgen.
Voor wedstrijden mag er enkel wat haakjes en het touwtje veranderd worden, eventueel met stickers verfraaien. De rest moet standaard blijven, zelfs de servo en geen verf op de romp.

Back