RC Luchtfotografie meeting 2007 BeNeLux

• Topicstarter Topicstarter Arthur P.
  • Startdatum Startdatum
A

Arthur P.

Guest
Ik heb vorig jaar al een eerste poging gedaan om eens een bijeenkomst te organiseren van RC luchtfotografen in de BeNeLux. Het zijn er bij elkaar geloof ik een stuk of twintig. Bij deze het begin van een volgende poging, ws. ergens in April/Mei 2007. Of al eerder als de belangstelling erg beperkt is en het dus erg op korte termijn te regelen is.

Zou jij belangstelling hebben in een RC luchtfotografen bijeenkomst? Zo ja, stuur me dan even een emailtje (a.p.meiners (a) planet.nl) met als onderwerp Luchtfotografie meeting 2007 BeNeLux.

Er is dit jaar meer belangstelling voor een mogelijke bijeenkomst. Iedereen die aangegeven had mogelijk mee te willen doen heeft inmiddels een emailtje met vragenlijst gehad om the inventariseren wat de groep een goed programma zou vinden. Een voorstel is:

Zondag 1 April, Zondag 15 April, of Zondag 29 April (afhankelijk van het weer) kennismaken met koffie en gebak. Daarna ergens RC AP vliegen boven de bloeiende bollenvelden. Lunch met voordrachten over bijv. wetgeving, techniek, etc. Op een tweede lokatie (lekker buiten, golfbaan, of park bij een kasteel?) nog meer vliegen gevolgd door thee en gebak (zonder is erg kaal, toch). Mogelijk nog een derde lokatie opzoeken voor meer mooie plaatjes. En als er belangstelling voor is gezamelijk nog ergens dineren.

Mocht je je niet eerder als belangstellende hebben aangemeld, maar belangstelling hebben om deel te nemen, stuur me dan even een berichtje.

Back