rc merk falliet of niet ?

Goedendag,

Ik hoorde gister (via via) dat er iemand op een rc baan aangaf dat Schumacher racing cars falliet zou zijn. Ik rij zeer tevreden met mijn Schumacher buggy, maar als dit zo is, wil ik uiteraard of veel reserve inkopen of overstappen. Kan iemand deze info bevestigen of ontkrachten ? Ik vind er nergens iets van.

Als je op hun site kijkt is de laatste update van 24-03-2016, dus zeer recent.
Als ze nu failliet zijn zouden ze die site snel off line moeten halen of op z'n minst dat duidelijk melden. Het zal dus wel mee vallen en als je het zeker wilt weten, even een mailtje naar hen sturen doet wonderen denk ik.

Ik vond het ook wat erg snel idd. Ik lees ook op hun facebook pagina deze redelijk recente posten.
Maar ja, dat zegt niks natuurlijk. Ik ken een best bekende Nederlandse rc shop die nu nog steeds online is en mensen laat bestellen terwijl ze al 2 maanden falliet zijn .....
Maar ik ga idd eens mailen.

Al zou Schumacher failliet gaan kan jij heus nog wel een paar jaar door rijden met je buggy. De markt is best wel verzadigd met spullen.

Ik heb even gekeken maar kon niets vinden dat het zo is. Vaak zijn er mensen, winkeliers tot fabrikanten die voor commerciëel gewin dit soort loze geruchten de wereld in helpen.

Back