als ik hem op google intyp krijg ik geen 1 hit, waar heb jehem gekocht?
Ik heb hem zelf vanmiddag gekocht bij Nils Ester Modelshop in OUdega, Friesland, (0512-370915) voor 110 Euro. Hoe het met de signaalkwaliteit staat heb ik nog niet kunnen testen uiteraard, maar ik heb mij wat vergist, hij is niet identiek aan de Venom. Uiterlijk wel, exact, maar het programma is uitgebreider. Ik kon alle instellingen rechtstreeks van de Venom overnemen, en daarna hoefde ik nada, noppes aan de trims etc te veranderen. Maar dit zendertje heeft ook nog een delay (tijdsvertraging) op het gas, waardoor je de maximale acceleratie van het model in kunt stellen. Theoretisch zou dit wheelies en driften beheersbaarder moeten maken. Verder ook nog een delay op het stuur, afzonderlijk voor insturend en terugkerend instelbaar, om uitbreken over de voorwielen te kunnen beheersen, volgens de manual. Of dit echt zo werkt en of dat dé shit is, geen idee, maar ik had in elk geval nog niet van andere zenders met deze functie gehoord. Zodra de sneeuw weg is horen jullie het!
Verder zit er geloof ik ook nog een timer op, maar wat je daar nu weer mee moet.... Is bij vliegtuigen handiger denk ik....
Groet, Bert
EDIT: Ik heb uiteraard nog niet buiten kunnen rijden, alleen binnen een paar korte "rechtuit runs", maar zo op het eerste gezicht komt het voorwiel nu met die delay instelling op het gas op maximaal, beduidend minder agressief van de grond. Wegrijden zonder spinnen of zonder binnen een meter achterover te klappen is in elk geval beduidend makkelijker geworden, tenzij je gewoon lomp volgas geeft. Ben heel benieuwd hoe zich dat in de praktijk gaat bewijzen.
Laatst bewerkt: