rc parachutespringen

oh... moet ie hem eerst nog komen halen....

oh ja en dat geouwehoer kan ook bij ons op de site hoor...
vervuilen we dit draadje niet zo...

oh... moet ie hem eerst nog komen halen....

oh ja en dat geouwehoer kan ook bij ons op de site hoor...
vervuilen we dit draadje niet zo...

Maar waar is de gebruiker die dit draadje gestart is :sleepy:
het is wel stil wat betreft het bouwen van zijn para of het moet zijn dat deze
al RIP is dus TRAMPO laat wat horen hoe het is met het project

Binnenkort ook eens kijken of we zo'n vliegend poppie kunnen bouwen, of iemand moet er toevallig eentje over hebben........:)

Ik ga er ook 1 bouwen dit jaar, erg fun. Gisteren op de club heeft er 1 voor het eerst gesprongen en ik heb hem ook een keer omhoog gebracht en dat is echt super fun. Bestuurbaarheid was erg goed en landen ging netjes. Tijd voor meer in NL ;)

Tijd voor meer in NL ;)

Wat mij betreft wel ja:) In Someren vorige week heb ik mijn para-ontmaagding meegemaakt, vond het wel fun. Alleen ff kijken of ik er eentje kwijt kan onder het landingsgestel van een grote Extra ofzo.....

Maar goed, ben me nu een beetje aan het orienteren dus.

goed bezig..... :-)

2e hands chutes zijn bijna niet te krijgen en vrij duur als je het zelf niet kan maken.
ik zal eens kijken of er iemand bij ons nog wat heeft...

het is ook fun om te doen.... (dit jaar doen we aan minstens 4 wedstrijden in europa deel om voor de hoofdprijs mee te kunnen doen)
ben nu op zoek naar een multifunctie kist die aerobatics, slepen en droppen kan.. vond die decathlon in someren wel mooi... kan een beetje van alles.

Laatst bewerkt:
ik ook maar ik hoor hier al iemand schreeuwen dat ik eerst mijn 2 frisch wilga's af moet maken en de smurf en dan misschien krijg ik toestemming van de baas....

duhhhhhhhh tsssssss zal wel.

En een groooooootere auto om alles in kwijt te kunnen :mrgreen::mrgreen:
Busje of zo busje of zo:p:p

Kheb misschien ook wel interesse in de decathlon

Back