rc-platform bouwen voor camera

Graag zou ik een platform willen bouwen om mijn camera met stabilisatie-systeem op afstand te kunnen bedienen. Al diverse rc-auto's en vrachtwagens bekeken, maar dat is snel te duur, te snel, te wankel....

Zelf bouwen is dan de beste optie. Nu heb ik wel wat ervaring met heli's en drones, maar niet op de grond :)

Is er misschien iemand in de buurt van nijmegen die eens een uurtje met mij wil kletsen over de keuze van materialen, motor , regeling etc? Zo zonder specifieke ervaring ben ik bang dat ik alle beginnersfouten eerst zelf moet maken. Dat kan vast slimmer. Eventueel is ook hulp met het bouwen mogelijk, tegen betaling .

Op het platform komt een koppeling waarop een RONIN stabilisatie bevestigd wordt. Deze weegt 4,2 kg. Daarbij de camera met lens, ongeveer 2 kg. Kleine zender met accu. Kortom, ongeveer 7 a 8 kg moet ie kunnen dragen. Breed genoeg om niet om te vallen bij de eerste bocht. Maximum snelheid ongeveer 25 km uur. Zender, lipo's, lader etc heb ik allemaal.

camera platform.jpg
ronin-ondersteboven.jpg

Laatst bewerkt:
Stoer project! Ik kan je helaas niet helpen, maar ik zal dit forum volgen! Makkelijk en relatief goedkoop spul via conrad te krijgen:)

Back