rc race banen

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door patrick alfaromeo 155, 1 aug 2004.

  1. weet iemand in de omgeving van den bosch een binnen of buiten baan waar je met een rc auto kan racen ???


    groeten patrick
     
  2. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Verplaatst naar 'Algemeen rollend materieel'...
     
  3. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Even 'Den Bosch' in de titel opnemen, veel duidelijker.

    Op www.nomac.nl staan clubs.
     
  4. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Volgens mij is er geen baan in de buurt... meesten rijden op een parkeerplaats.

    Ik rij op mijn eigen woonplaats ook altijd op een parkeerplaats... Soms ga ik wat verder van huis, heb al eens gereden in Veghel bij de Sligro (veel FG's, dus daar moet je met je 1:10 niet tussen zitten)... en ben ook al eens in Eindhoven geweest.

    Misschien met je ff een PB naar SLEIN sturen, rijdt ook in Den Bosch...
     
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Nou ja.... niet in de buurt....

    Eindhoven de ERCE (electro only)
    Rucphen de Baanbrekers (alles onroad)
    Utrecht RACO2000 (zijn druk bezig met verguningen)
    Velp de EVMC (Alles onroad)
    Apeldoorn (Alles onroad)

    Dit zijn clubs die met de auto prima te doen zijn.

    De NOMAC heeft niet een geheel overzicht, kijk anders eens op www.rcnl.net of rcauto.pagina.nl
     
  6. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Vervoer is voor sommige mensen een probleem... Vanuit Den Bosch is het naar alle genoemde banen toch een aardig stukje rijden...

    De afstand naar een baan (en club) weerhoud een hoop mensen om actief iets te doen... Meestal moet je lid zijn om te mogen rijden...

    Ik juich het initiatief van RC-Junkies dan ook aan, baan afhuren en iedereen die wil mag komen rijden! Kwestie van vervoer zien te regelen en je gaat er naartoe toch...

    Er zijn genoeg RC-rijders met vervoer die vast wel een RC-rijder mee willen nemen die geen vervoer heeft... EEN GROTE FAMILIE...
     
  7. Vassago

    Vassago

    Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Berichten:
    679
    Op vrijwel elke baan kan je als gastrijder terecht tegen een bedrag van 4 eur. tot 7,50 dus wat je zegt klopt niet.
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Voor mijn club rij ik ook 100km.....
    Het is maar wat je er voor over hebt en aangezien de topicstarter 21 is mag ik aannemen dat hij de mogelijkheid hebt om zich er naar te kunnen vervoeren.

    Maar je hebt gelijk dat sommige mensen al de moeite hebben om hun straat uit te gaan om deze hobby te beoefenen wat natuurlijk te triest voor woorden is..

    En zoals aangegeven kent zowat iedere club zijn regels tot gastrijden of de topicstarter wilt direct ergens lid worden.

    En inderdaad heb ik ook veel lof over de RC-junkies actie, helaas lopen ook hierover mensen te piepen over vervoer terwijl er ook een carpooltopic is opgezet maar ook gewoon met een sporttas gevuld met je auto, zender, reserveonderdelen en lader/brandstof het openbaar vervoer kan pakken om vervolgens ter plekke wat gereedschap etc van een ander te lenen.
     
  9. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Misschien moet het carpooltopic nog eens onder de aandacht gebracht worden. Moeten toch voldoende mensen zijn die met de auto die kant op gaan en iemand mee willen nemen 8O

    Zoals je zelf al aangeeft mag je verwachten dat men zelf wel enige moeite neemt om ergens te komen.

    Moet geen probleem zijn, dat soort zaken zouden via het forum en PB's makkelijk geregeld kunnen worden.
     
  10. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
  11. Guest

    Guest Guest

    http://nkjeca.outhost.info/ ...

    Waarom krijg ik toch iedere keer deze site als ik naar een van die links heen wil gaan?! Weet iemand hoe ik deze site kan blokkeren?
     
  12. Vassago

    Vassago

    Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Berichten:
    679
    /oftopic

    Volgens mij komt die site niet van de hier genoemde links maar heb je last van spyware?
    Kijk even op www.lavasoft.de en download Add-aware. (gratis)
     
  13. Roger B.

    Roger B. Guest

    Tja... Waar kan ik heen in de omgeving van Arnhem? EVMC is vanavond al een heel stuk interesse kwijtgeraakt....

    Van de week moest ik overdag in Velp zijn, ben meteen bij EVMC langsgereden... (uiteraard)gesloten... Bordje aan het hek: openingstijden: Woensdag van 18.30 tot 23.00 en nog wat tijden op zaterdag en zondag...

    Ik vanavond dus even langs.... jammer dan... 19.15 was ik er, en stond dus voor een gesloten hek. 50 km voor jan doedel gereden en bijna een uur van mijn kostbare vrijetijd naar de haaien..

    Bedankt EVMC! Ik was vastbesloten lid te worden, maar als je als mogelijk toekomstig lid al meteen in de kou staat..nee, ik zoek wel even verder....
     
  14. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    hallo hallo rustig he het seizoen is afgelopenen neem dan eerst een kijkje op de site www.evmc.nl dont fuck met mijn thuis circuit want das niet leuk.

    het probleem is ook dat gerd (beheerder) er niet vaak is doordat de man ziek is en zijn vrouw net zo. de clubavonden op woensdag dus zijn nu nog maar 1 keer in de maand dit is ook vermeld op de site.

    de regels bij ons zijn wel als er iemand op de baan is en er wilt iemand in die geen lid is of niet aan kan tonen dat hij lid niet binnen gelaten mag worden. zelf vind ik dat vrij ver gaan maar oke op zaterdag en zondag zijn we eigelijk altijd open.
     
  15. Vassago

    Vassago

    Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Berichten:
    679
    Er staat dat de kantine maar 1x per maand open is, er staat niets vermeld over de baan zelf.

    Altijd even bellen, heb zelf ook wel eens voor een gesloten hek gestaan bij de EVMC. (Op zondag ja...)

    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je zou eens in Apeldoorn kunnen gaan kijken. (www.amcaracing.nl)

    Anders Deventer? (www.rchotwheels.nl)
     
  16. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Over de EVMC kan ik heel duidelijk zijn.
    Het is uitstekend wat Gert daar gedaan heeft om de accomodatie te krijgen zoals het nu is maar het blijft fout om het circuit in zijn beheer te houden aangezien het circuit zeker eigendom van de club is en ieder lid recht heeft om volgens de milieuvergunning gestelde tijden daar te rijden.

    Naar mijn weten is het ook mogelijk om als clublid een eigen sleutel te krijgen, informeer er eens naar en indien mogelijk ben je zo vrij als een vogel :)

    Ondertussen heb ik ook begrepen dat er een aantal leden in opstand zijn gekomen tegen de werkwijze van Gert en van 1 weet ik dat die bij de EVMC is vertrokken want die wordt lid bij de Baanbrekers met mogelijk nog 2 maten van hem.

    Maar Velp heeft al een aardige geschiedenis betreffende bestuurswisselingen dus mogelijk staat er weer wat op stapel :)
     
  17. Vassago

    Vassago

    Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Berichten:
    679
    De algemene indruk over de EVMC onder de electro rijders is i.i.g. niet geheel positief.
    (Om het eens zacht uit te drukken)
     
  18. Roger B.

    Roger B. Guest

    Sorry, maar als ik toch aan het hek ben geweest, daar de openingstijden lees, en vervolgens netjes terug ga binnen de op het hek vermeldde openingstijden.. Is het dan zo vreemd dat ik niet happy ben met het feit dat je dan voor een gesloten hek staat...

    Dat je je openingstijden aanpast buiten het seizoen.. ok, maar vermeld dat dan ook op het hek als je daar de openingstijden hebt staan.

    Dat jij je nu in je kruis getast voelt omdat ik gewoon vertel wat mijn gevoel nu bij jullie clubje is, kan ik niets aan doen.. Ik voelde me als nieuwkomer en mogelijk aanstaand lid niet welkom.
     
  19. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    als je lid word van evmc krijg je een sleutel van de poort dus je bent dan vrij om te rijden wanneer je wilt. kwa overname beheer zal er niet veel gebeuren denk ik. omdat hier dus blijkbaar geen animo voor is :? :evil:

    tijdens de laatste clubwedstrijden heeft gerd een hartig woordje met de leden gesproken die toen aanwezig waren. dit ging onder anderen over het openen van de kantine op de dagen dat ze eigelijk open zouden zijn. er worden dan beloftes gemaakt die niet nagekomen worden :roll: . ik zelf ben nog niet lang van evmc en weet hier dus eigenlijk niks vanaf behalve dan dat gerd en zijn vrouw niet in staat zijn de club altijd open te hebben.

    gerd is een beste kerel en heeft heel veel voor de evmc gedaan maar helaas is hij hier niet meer altijd toe in staat :cry:
     
  20. Roger B.

    Roger B. Guest

    Nu las ik op een brief bij het hek ook iets over het rijden op de baan....

    Er stond dat het hek naar de baan alleen geopend mag worden als er baancommissarissen aanwezig zijn.....en dat je bij misbruik je sleutel moest inleveren.. hoe zit dat dan?

    Als ik nu op pakweg dinsdagmiddag (aangenomen dat ik lid ben en een sleutel heb) naar het circuit ga, en er is niemand aanwezig, mag ik dan toch racen? of moet er dan toch een baanccommissaris aanwezig zijn?

    Het blijft de dichtsbijzijnde club met buitencircuit. Maar ik wil van de winter wel kunnen rijden, en als het effe kan ook wanneer IK tijd heb en niet slechts 5 keer per maand terecht kunnen.
     

Deel Deze Pagina