RC shops New York

In januari ga ik naar New York. Omdat de dollar laag is zou ik graag daar een nieuw speeltje mee willen nemen.:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Maar welke shop kan je daar het beste bezoeken. Denk aan grote shop met een leuke voorraad? Wie kan mij adviseren?

Alvast bedankt voor je reply!!!!!!:worship:

Ik heb laats ook gekeken... maar helaas. Beste is online bestellen en laten leveren in het hotel.

Cor

Vorig najaar ben ik op Manhatten geweest. Van tevoren adressen opgezocht, dat waren er maar 3. Slechts op 1 adres was daadwerkelijk een winkel, en die verkocht treintjes. Ik vrees dat er niet veel is in NY.

Hmmmmmm zal toch wel iets te vinden moeten zijn. Heb wel iets gelezen dat er in de Bronx een winkel zou moeten zijn.

Met zoekresultaten werd ik doorgelinkt naar oudbollige websites. Als ik een winkel weet waar ik tijdens mijn bezoek kan langsgaan kan ik mogelijk op voorhand wat bestellen.

Probeer het eens op een Amerikaans forum.

Of stuur een mail maar een winkelketen - Hobby People bijvoorbeeld, en vraag of ze filialen in NYC hebben. Je zou zelfs eenvoudig kunnen vragen welk filiaal het dichtst bij jouw hotel is...

Back