Rc site`s delen

• Topicstarter Topicstarter Mike.S
  • Startdatum Startdatum
M

Mike.S

Guest
misschien willen jullie je site`s delen met leuke of bruikbare onderdelen

groetjes mike

bedoel je algemene rc sites zoals redrc.net, oople.com rcjunkies,...?
of bedoel je shops?
de winkels waar ik voor tamiya onderdelen koop:
op ebay: dinball, stellamodels of vellrip
als het niet op ebay staat de winkels zelf: respectievelijk rcmart, stellamodels en vellrip.

RCmart vaak de goedkoopste maar het duurt enorm lang (tot 2weken) voor iets toe komt. de laatste 2 zendingen hebben ze zelfs foute items verzonden!
Ze vragen het dan terug te sturen, maar de verzendingskosten naar hongkong zijn belachelijk tegenover wat een foute dogbone of front oneway waard is...

Met stellamodels nog nooit problemen gehad, ze sturen betrekkelijk snel op, sneller dan rcmart/dinball

Recentelijk proberen we via vellrip te kopen omdat we, als we zaterdagavond iets online bestellen, dit donderdag in de bus hebben, wat niet kan gezegd worden van rcmart of stellamodels! Het nadeel is dat vellrip een klein beetje duurder is.

Je hebt dan ook nog EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum daar hebben ze cheap ass batterijen laders en hobbywing regelaar/motors.

site`s waar je onderdelen kan bestellen zoals pk model racing enzo

Ik bestel bij:
Wouter Modelbouw vaak kleine bestellingen (mijn laatste bestelling, een rear shocktower, duurde wel 2,5 weken wat wel ERG lang is.)

ModelSport.UK.CO in England. Veel spullen, veel op voorraad, scherpe prijzen, relatief goedkoper verzending, geen douane geneuzel, snel verzonden, goede e-mail informatie uitwisselingen.

Laatst bij RC-Planet in Amerika bestel, lekker goedkoop maar met shipping en douane kosten was het geen succes.

Mijn LHS kan en wil niets van Traxxas of RPM bestellen. Hij doet vooral HPI en Ansmann, agja moet hij zelf weten he :)

Ik kan me vergissen, maar was reclame voor winkels die Modelbouwforum niet sponsoren, niet verboden? Er zijn vroeger namelijk al topics voor minder gesloten.

Sorry, maar dat zou ik persoonlijk nogal lame vinden. Zo ook op het Traxxas forum mag je geen vergelijking maken met niet Traxxas modellen.

Bovendien is reclame subjectief, ik vind een review geen (echte) reclame.

Sorry, maar dat zou ik persoonlijk nogal lame vinden. Zo ook op het Traxxas forum mag je geen vergelijking maken met niet Traxxas modellen.

Bovendien is reclame subjectief, ik vind een review geen (echte) reclame.

Het probleem is dat het snel omslaat naar een winkelbespreking, en deze zijn niet toegestaan op het forum.

Back