Rc Skrew overgedraaid motorsteun T-rex 550

Ik heb een schroefje overgedraaid van de motorsteun.
Zijn nochtans Rc Skrewz USA
Dus je ziet zo sterk zijn ze niet!!
Kan ik zo nog vliegen of weet iemand hoe ik dat stukje eruit krijg?

Graag vond ik een oplossing:worship:

groetjes

even een tipje, bij wat voor schroefje dan ook, vast is vast.

een drupje locktite eraan en gewoon vast draaien is genoeg.

ik gebruik altijd blauwe locktite en krijg het altijd weer los. mocht het nou in het vervolg nog te vast zitten met het los draaien, dan even de punt van de soldeerbout op de kop van het schroefje ;)

Een heel klein beetje is al genoeg, teveel heeft alleen maar een negatief effect. En die RCscrewz zijn rvs, dat is wat brosser dan normaal staal. Dat breekt ook wat sneller.

Als het nog deels in je frame zit, framehelften uit elkaar halen. Dan kan je als je gelukt hebt met een dremel een sleufje erin frezen, of met een tang hem er uitdraaien.

Ik heb rcscrews in 3 heli's, en alleen bij de 250 last gehad van brekende koppen

Locktite hoeft maar op bv 3 schroefdraadjes, helemaal afgestreken
Zat
En idd vast is vast, anders mol jeze nog

Bij de aling schroeven draai je continu de koppen dol, bij de rcscrews nooit last van gehad
Ga je er met gepast geweld mee om, ga je er lang plzier van hebben

Zowieso kunnen de align schroeven dat geweld niet aan, dus had je een origineel schroefje erin gehad was het ook niet goed gegaan

Met goede schroevendraaiers heb je nergens last van.. beide mn helis zitten nog strak in elkaar met de standaard schroeven. Grootste onzin dat align schroeven rot zijn.

Om m eruit te halen, gewoon een sleufje erin slijpen met een dremel.

rcscrewz op 250 zijn inderdaad niet echt perfect (wel beter dan de org) ze zijn wat groter had ik het gevoel. Dus niet in een keer vast zetten maar in 2/3 stappen. Dus voor 1/3 erin en dan weer eruit en weer 2/3 en dan pas helemaal erin. Soms zie je dat ie een stuk alu mee neemt bij uitdraaien omdat ie wat groter is.

Back