Rc speedboot start niet

• Topicstarter Topicstarter Geert4007
  • Startdatum Startdatum
G

Geert4007

Guest
,Hallo,

Ik heb 2 speedboten voor wedstrijden want ik vaar zelf wedstrijden,

Maar ik krijg hem niet meer gestart bougie brand goed als ik aan het knopje draai hij maakt ook compressie zat maar hij start niet?

weet iemand het probleem?

Mvg Geert,

Volgens de standaard fout-logica ontsteking, oké ... compressie, oké ... dan zou het de brandstof voorziening moeten zijn ...

Maar het zou toch heel wat makkelijker zijn als je wat preciezer was, wat voor een boot, motor (merk+ type) ... liefst verlucht met de nodige relevante foto's ...

Zo te lezen gaat het hier om een nitro motor met gloeiplug.

Vertel ons inderdaad eens wat meer over je boten en de setups. Foto's doen het altijd goed, dan weet iedereen waar over gepraat word.

Jurriaan

Lekkere wedstrijdvaarder ben jij dan .
Als je niet eens een motorprobleem op kan lossen nahh dan win je vaak zeker ??

hallo,

ik dacht dat dit een forum is waar mensen elkaar helpen eddie xd

ik denk dat hij eerst een de cilinder kop eraf moet halen en kijken of die vochtig is als je 2 takt 26 hebt ben je er zo achter maar ik zou bij nitro gewoon een klein verfborsteltje nemen en kijken of hij vochtig word neem eens een foto van de uitlaat en de motor als het nitro is anders bij 26cc alleen een van de motor.

gr

Helpen oké, maar wel met een duidelijke probleemstelling ... ;-)

Als ik een willekeurige garage bel met, "mijn auto wil niet starten, als ik het contactsleuteltje omdraai gaan wel alle lampjes branden, maar hij start niet ... hoe kan ik dit zelf oplossen" ... krijg je ook niet echt medewerking ...

Helpen oké, maar wel met een duidelijke probleemstelling ... ;-)

Als ik een willekeurige garage bel met, "mijn auto wil niet starten, als ik het contactsleuteltje omdraai gaan wel alle lampjes branden, maar hij start niet ... hoe kan ik dit zelf oplossen" ... krijg je ook niet echt medewerking ...

A N W B bellen Dirk:mrgreen:
mvg
Frederik:D:D

Ok ok , ik breng t wat raar , maar das standaart bij mij .

Maar om even terug te lezen " bougie brand goed als ik aan het knopje draai " ???????
Welk knopje ?? bougie ?? bedoel je een gloeiplug ??
Wat meer info zal inderdaad erg handig zijn , hetzij met foto`s t liefste dan weten we waar we t over hebben .
Doe eerst s duidelijk je probleem schrijven zodat t ook te begrijpen is , dan zal er vast iemand een oplossing hebben .
Maar toch , een wedstrijdvaarder die zoiets niet op kan lossen vind ik een vreemd verhaal .

eddie zei:
Maar toch , een wedstrijdvaarder die zoiets niet op kan lossen vind ik een vreemd verhaal .

En dan ook nog 'n wedstrijdvaarder die ik niet ken ? :rolling:

Als die brandstof krijgt en de gloeiplug doet 't , start je de verkeerde kant op :oops:

Het "knopje" zal wel de glow-driver-regelaar van het startpaneel zijn.

Laatst bewerkt:
Owwwwwww , ik dacht een heel ander "knopje"' joh .
Als je daaraan draait dan starten ze soms ook toch ??
Of lijkt dat maar zo ??

Back