Rc spel

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door dikketienes, 18 nov 2003.

  1. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    eei iedereen heb een rc spel gevonden heb nog niet verder gekenken wat het precies inhoud maar oke de link is http://www.into3d.com/go_rcland.html hij is nog niet te downloaden maar er zijn wel filmpjes volgensmij gr dick
     
  2. Guest

    Guest Guest

    t ziet er echt bagger uit :oops:
     
  3. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    het is inderdaat niet het allerbeste maar ja het is er een want zo veel zijn er nie dus ja

    gr dick
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Het ziet er wel niet uit..maar is best grappig :)
     
  5. RiLe

    RiLe Guest

    ik hoop als vrachwagen fan dat er ook vrachtwagens in voor komen
     
  6. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    mja, wat verwacht je dan aan graphics, zoiets als Need For Speed zul je niet krijgen uit 'n klein bedrijfje wat zo'n spel maakt :)
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niet mee eens, er zijn wel meerdere kleine bedrijven die mooie spellen maken :p. ff weer on-topic..

    Ik denk dat het spel misschien op een standaard PC is getest..En daarom de graphics er niet mooi uitzien ? Ik denk dat het spel voor een 'klein' bedrijf er wel leuk uitziet :p
     
  8. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    ja, en, wie weet gewoon de verkeerde video card... 'k heb zelf een een athlon xp 2000+ met 'n nvidia gforce 2...

    kennis van me heeft een athlon xp 3000+ met 'n radion 9700 pro, en daar draait het spel bigscale racing slechter op dan bij mij...
    dit komt puur omdat de mensen van bsr niet hebben ontwikkeld voor een radion...
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dat kan .. :)
     
  10. Jelle-

    Jelle- Guest

    Hij is nog niet uit en een demo is er ook niet, iemand een idee waneer dit er wel is ?
     

Deel Deze Pagina