RC Truckers in het Noorden

Waar woont iedereen?!

• Total voters
    8
Ik ben benieuwd hoeveel RC truckers er eigenlijk in het hoge noorden wonen. (Friesland/GroningenDrenthe) In het zuiden zijn er wel club's om samen te rijden maar dat is toch vaak een eind rijden. Misschien is er genoeg animo om in het noorden iets te beginnen...

ik heb het wel ingevuld, maar ja een echte trucker ben ik niet (meer andere wagens) maar ik heb wel 1 trial truck... ;)

Hallo Sjon,

Waarom staat Overijssel er niet bij ???
Er zijn namelijk heel veel modelbouwers actief in Overijssel !!!

Tip : Overijssel nog even toevoegen

Groetjes Piet
vanuit het O zo mooie Wierden Ov.

Tja, je moet toch ergens de grens trekken... ;)
en aangezien er altijd over "de 3 noordelijke provincies" wordt gesproken laat ik het er eerst ff bij.No hard feelings....

Nou zullen we ook nog maar een poll opstarten voor Midden en Zuid Nederland, Vlaanderen, Wallonië en Luxemburg? Wedden dat 99,9% ergens in de Benelux woont?!

@ PlUis: zou een moeglijkheid zijn, het gaat mij er puur om om te kijken of we iets van een depandace of een eigen club op kunnen zetten in het noorden. In het zuiden zijn diverse club's te vinden om gezamelijk te rijden.

@ PlUis: zou een moeglijkheid zijn, het gaat mij er puur om om te kijken of we iets van een depandace of een eigen club op kunnen zetten in het noorden. In het zuiden zijn diverse club's te vinden om gezamelijk te rijden.

En een modelbouwforum club/vereniging? ;)

club

haha,1:16 truckjes,wat dacht u anders??ze rijden niet met 1:1 trucks over de baan heen,kan wel maar dan blijft er niet veel over van de baan,
mvg markioo rijd ook met trucks 1:16(op de baan) en 1:1(over de weg)

LOL. Ik rij zelf met 1:14, daarmee vergeleken zijn de 1:16 trucks kleiner. Vandaar de benaming 'truckjes'. Niet negatief bedoeld ! laten we dat voorop stellen.
Groet, Anton

In Meppen DLD zit een club, en die is voor de drenthen en mensen uit overijsel redelijk dicht bij, en die hebben een super grote vereniging waar al veel nederlands vertoeven met hun truck's, echter weet ik de naam zo niet meer. Probeer even via de emstlandhallen in meppen achter deze info te komen.

Back