RC truckersmeeting Oudega 6 juni

Klopt, het is een standaard (out of the box) kraan. alleen zelfs potgrond laden ging al bijna niet...

Iedereen bedankt voor de leuke reacties !! Zijn we erg blij mee. en zoals gezegd: de volgende dagzijn we al mee bezig....

Klopt, het is een standaard (out of the box) kraan. alleen zelfs potgrond laden ging al bijna niet...

Iedereen bedankt voor de leuke reacties !! Zijn we erg blij mee. en zoals gezegd: de volgende dagzijn we al mee bezig....

Ik heb ook zo een staan en naar wat ik al geprobeerd heb van materiaal om te laden lijkt dit goed te lukken met hennep-schaafsel (ben hier perongeluk opgekomen toen ik mijn rattekot aant kuisen was :p )

isomo-bollekes gaat ook maar daar kan de kraan niet op rijden + een beetje wind en het is gelijk aan het sneeuwen.

dit is een graupner kraan

hij is standaard en ze laden met potgrond

Dit word ook wel peatmoss genoemd as het nog in de ruwe toestand is..
Als je dit zo op schaal gebriukt is het erge realistisch in vergelijking met peatmoss.. Wij vervoeren dit vaak met onze schepen namelijk ;)

Maar met afgelopen zaterdag hebben we wel mooi de krant gehaald.
:mrgreen:

weekbladactief.jpg

Dit kwam ik tegen in het weekblad Actief, een van de lokale sufferdjes die je hier in Dr888 ongevraagd in de brievenbus geschoven krijgt.

Laatst bewerkt:
Maar met afgelopen zaterdag hebben we wel mooi de krant gehaald.
:mrgreen:

weekbladactief.jpg

Dit kwam ik tegen in het weekblad Actief, een van de lokale sufferdjes die je hier in Dr888 ongevraagd in de brievenbus geschoven krijgt.

Hmmm, leuke reactie, mooie reclame voor onze hobby !

weer een rc truck meeting

ben 22 augustus zeker weer van de partij bij nils het was super:banana:

Back